"תוצאות בעייתיות" בבדיקת הפוליגרף שבוצעה לתא"ל אופק בוכריס, כך דווח היום בחדשות 2. הבדיקה נערכה למפקד חטיבת גולני לשעבר על ידי המשטרה הצבאית החוקרת בתחילת השבוע שעבר, במסגרת חקירתו בחשד לאונס חיילת בחטיבה. לפי הדיווח, בוכריס עומת עם התוצאות בחקירה נוסף שנערכה במצ"ח לאחר מכן. 

הרמטכ"ל, רא"ל גדי איזנקוט, בישר בשבוע שעבר לתא"ל אופק בוכריס כי החליט לבטל את הקידום שלו בצה"ל לתפקיד ראש חטיבת המבצעים, זאת בעקבות חקירת החשדות כי אנס והטריד מינית חיילת שהיתה תחת פיקודו. בנוסף הודיע הרמטכ"ל לבוכריס כי הוא החליט להשעות אותו מכל תפקיד למשך 30 ימים נוספים בתקווה כי עד אז החקירה תגיע לסיומה.
כזכור, תא"ל בוכריס חשוד בביצוע עבירות מין בחיילת. בוכריס חשוד בחמישה מקרי אונס, מעשים מגונים ומעשי סדום. בצה"ל שמו של בוכריס הולך לפניו - אומרים כי הוא האיש הנכון למשימות המורכבות ביותר. הרמטכ"ל הקודם, בני גנץ, אף החליט לבחור בבוכריס להקים את האוגדה החשובה בארבעת העשורים האחרונים, שהוקמה על גבול ישראל סוריה. "אופק הוא האיש הנכון", אמר אז גנץ וסיפר בעיניים נוצצות על ההחלטה להקים את אוגדת 210 ולבחור בתא"ל בוכריס לבצע את המשימה.  

הצעירה, שהייתה חיילת מצטיינת בחטיבת גולני, זכתה בימים האחרונים לגיבוי גם בתוך החטיבה. גורמים הקשורים לגולני אמרו לצעירה בטקס שערכה החטיבה כי הם מאמינים לטענותיה. 
בתחילת הפרשה ערך בוכריס בדיקת פוליגרף פרטית ופרסם כי תוצאותיה הראו שלא קיים יחסי מין עם הצעירה. פרקליטיו של בוכריס סירבו להתייחס לפרסום אודות תוצאות בדיקת הפוליגרף של מצ"ח. 

בא כוחו של בוכריס, אל"מ אשר הלפרין, הסנגור הצבאי הראשי, אמר בתגובה: "בהתייחס לפרסום אודות הפוליגרף ולפרסומים נוספים מהימים האחרונים, וכפי שחזרנו ואמרנו, אנו מנועים מלהתייחס בשלב רגיש זה לפרטי החקירה, ללא יוצא מן הכלל. אנו מציעים לכולם להתאזר בסבלנות עד לסוף החקירה ולהמתין למידע המוסמך ולהחלטות המוסמכות".