"יום המעשים הטובים" המצוין היום (שלישי) הוא יום גלובלי המאחד יותר מ-70 מדינות בעולם, לעשייה למען הזולת והסביבה. היום המיוחד, מצוין בעולם משנת 2007 ומבקש להביא למודעות ועשייה של טוב - כל אחד בדרך שלו, כל אחד איך ולמי שרק ירצה - החל מחיוך לאדם ברחוב, הזמנה של קרוב משפחה לארוחת צהריים, ביקור בביתו של שכן קשיש, התנדבות בפרויקטים למען החברה והסביבה, ועד שיפוץ וצביעת מעונות יום והוסטלים, ניקיון חופים, מפגשים בין דוריים, ימי כיף לאוכלוסיות נזקקות, הקמת גינות קהילתיות ועוד.



אחת החברות שמקפידה לקחת חלק באופן קבוע ביום המעשים הטובים, היא חברת "סודהסטרים". החברה הוציאה הודעות לכלל לקוחותיה שכל לקוח שיחתום על כרטיס אדי (כרטיס המעיד על רצונו של אדם לתרום מאיבריו לאחר מותו להצלת חייהם של חולים הממתינים להשתלה) יזכה ל-40% הנחה על מגוון ברי המשקאות. תוקף ההטבה יהיה לשלושה ימים בלבד, עד ה-17.3.16, על מנת לאפשר לכלל לקוחותיה להירשם כחברי המרכז הלאומי להשתלות ולכרטיס אדי.



מנהל "סודהסטרים ישראל", תמיר מלמוד התייחס לכך ואמר: "מאז ומעולם החברה שמה ערכים חברתיים בראש סדר העדיפויות. אנחנו שמחים לקחת חלק ביום זה ומאמינים שאם נותנים, מקבלים בחזרה".



דבורה שרר, דוברת המרכז הלאומי להשתלות: "אני מברכת על יוזמת החברה וקוראת לארגונים נוספים במשק הישראלי להצטרף ליוזמה מבורכת זו ולהנגיש את החתימה על כרטיס אדי. בעלי הכרטיס מקודמים בתור להשתלות במידה שיזדקקו לכך. עשרות אנשים כבר קודמו בתור בזכות כרטיס אדי וזכו בחייהם בחזרה ועדיין, כיום ממתינים להשתלה במדינת ישראל מעל ל-1,000 איש".



להרשמה לכרטיס אדי כנסו ל-http://goo.gl/ldPZvR