לאחרונה הותר לפרסום שמו של אליאור גיל, חזאי ערוץ 10, החשוד בניצול מיני של נערות בנות 16 ואף צעירות מהן. דנה ספקטור ורן שריג הביאו היום (רביעי) ב"רדיו ללא הפסקה 103FM" את הסיפור, לפיו פיתה גיל נערות דרך בלוג שניהל באינטרנט תחת השם "דני בוי", ובו תיאר בפרטי פרטים לכאורה את ניצולן המיני, שכלל שילוב של אלימות ומין. הנערות, רובן ככולן חוו מצוקה נפשית קשה, אשר הובילה אותן לאשפוזים וניסיונות התאבדות. בהמשך גיל אף התרברב באוזניי אחת מהן שבשנה הבאה יוכל על פי החוק לגעת בנערות של השנתון הבא, לכשיגיעו לגיל 16.



לשידור עלתה מיכל (שם בדוי), נערה כיום בת 19, שהייתה אחת הקורבנות של "דני בוי". "הוא פנה אליי בבלוג בתגובה לפוסט, ושאל אותי איך אפשר ליצור איתי קשר", סיפרה, "בפוסט כתבתי על מה שאני חווה ביום יום וכמה שקשה לי. זו הייתה תקופה מאוד מאוד אפלה בחיים שלי. באותה תקופה נכנסתי ויצאתי מאשפוזים, היו לי בעיות בבית, היו לי בעיות עם עצמי, הייתי בקשרים ממש לא טובים, פגעתי בעצמי פיזית. בקיצור זה היה לו ממש קל, כל כך קל ופשוט להגיע לכל אותן נערות".



"אפילו לא ידעתי שהוא איש ציבור או מה שזה לא יהיה, לא ידעתי אפילו מי הוא, בחדשות", הוסיפה מיכל. "הוא היה אושייה ב'ישרא-בלוג', אבל בקטע רע. מי שהיה בלוגר באותה תקופה ב'ישרא-בלוג', אני לא חושבת שהיה אחד שלא ידע מי זה 'דני-בוי' ומה זה הבלוג הזה שלו, ובאמת, הוא היה בפוסטים החמים כל הזמן. אני חושבת שזה ממש מחדל שלא הורידו את הבלוג הזה עוד לפני".




"הוא פנה אלי במסנג'ר, התחלנו לדבר, הוא היה מאוד כריזמטי, ראו שזו לא פעם ראשונה שהוא עושה את זה", הסבירה, "הוא יודע בדיוק איך לפנות, איך לא להלחיץ. כי הרי ברור שנחשפתי לבלוג הזה, ברור שקראתי את רוב הזוועות שם, את מה שהוא עושה לבנות, שזה ממש מגעיל. אמרתי לעצמי שאין מצב שאני נכנסת לזה. הוא אמר לי שלא יקרה משהו שאני לא רוצה, ושהוא רק רוצה לדבר איתי - 'מה שבא לך, את יכולה לשאול את מי שאת רוצה, מעולם לא הכרחתי אף אחת לשום דבר. את מאוד בוגרת לגילך'. ברור שהוא גם קרא את הפוסטים וידע באיזה מצב אני".



"התכתבנו תקופה קצרה עד שנפגשנו. נפגשנו ליד הבית שלי, ממש מתחת לבית שלי", הדגישה מיכל, "זה היה באמצע הלילה, לא היה לי איך ללכת לשום מקום. הוא הגיע מהעבודה או משהו, לא ידעתי איפה הוא עובד, לא ידעתי אפילו איך קוראים לו. לא הייתי מודעת, הייתי באשפוזים, לא ידעתי מה שקרה בחדשות, או לא יודעת מה. זה היה מאוד מאוד מפוקפק ואני בטוחה שכל אחת אחרת תוכל להעיד עד כמה מפוקפק זה היה. לא רק בגלל הגיל או הסיטואציה, פשוט, הבן אדם צריך לעשות עם עצמו חשבון נפש".



"הוא היה מאוד כוחני", ציינה מיכל, "בהתחלה באמת דיברנו יפה, כמו אנשים מבוגרים. אני לא רוצה להרחיב על מה שהיה שם. חשוב לי להדגיש שהבנות האלה, ואני מכירה עוד בנות שנפגשו איתו, הן היו במצב נפשי כל כך עדין, שאין פה בכלל ספק מה היה מוסרי ומה לא, בין אם אפשר לטעון שהייתה להן נטייה להרס עצמי או שהן בחרו להיפגש איתו. תמיד בפרשות כאלה אנשים מוצאים כל מיני טיעונים הזויים לתת כאילו זה בסדר".



לסיכום אמרה: "אני לא שונאת אותו, אין לי שנאה. זה היה לפני שלוש שנים. אני לא מפחדת מהרגע שאצטרך להתעמת איתו. אני חושבת שהוא בן אדם בוגר, שיכול לקחת אחריות על המעשים שלו. זו הייתה תופעה מספיק רחבה. כולם עכשיו יודעים על מה מדובר. אני חושבת שבאמת הצדק ייצא פה לאור ואני לא מפחדת". ספקטור שאלה מה יש לה להגיד לגברים מבוגרים שמעוניינים במגע מיני עם בנות 16, ומיכל השיבה: "אשפוז, לאשפז אותם".



השתתף בהכנת הכתבה: אסף נבו