סוף משמח לפרשה הקשה: התינוק בן ארבעת החודשים, דניאל חיים גרסון, שעל פי החשד, טולטל על ידי המטפלת שלו, סימונה רז, ואושפז במרכז שניידר לפני כשבועיים, שוחרר היום (חמישי) לביתו מבית החולים. התינוק אושפז במצב קשה ביחידה לטיפול נמרץ כשהוא סובל מחבלה קשה בראשו, ולאחר בדיקתו עלה החשד כי הוא עבר טלטול, זאת בהתאם לדיווחם של הוריו. 


עידן גרסון, אביו של התינוק היה מאושר: "לפני שבועיים וחצי שזה נראה כמו נצח, נכנסנו לפה עם דניאל חיים, במצב מאוד קשה ולא ידענו איך אנחנו יוצאים מפה. חסדי שמיים, דניאל מגיב, הוא בסדר גמור והוא מרגיש טוב. אמנם יש לנו עדיין דרך ארוכה של מעקב ושיקום אך הטיפול הרפואי המסור שקיבלנו וכמובן כל התפילות של כל עם ישראל נתנו לנו כוח.  אנחנו יוצאים מבית החולים הביתה, זה רגע מאוד מרגש". לירון, אימו של דניאל, הוסיפה: "אנחנו רוצים להודות לכל עם ישראל על התפילות והעזרה. אין לנו מילים. אני מרגישה שהיום דניאל נולד, זה יום חג עבורנו".



בני הזוג סיפרו כי בנם נחבל ככל הנראה במשפחתון שבו שהה. יצוין כי היו במקום שלושה פעוטות, ובכללם דניאל. במשטרה חושדים שבעת הטיפול בפעוט, בנסיבות שטרם הובהרו, הוא עבר אירוע של טלטול שככל הנראה הביא לפגיעה בראשו. בעקבות האירוע שוהה מנהלת המשפחתון במעצר בית, בין היתר לאור העובדה כי בעברה הרשעה בגין תקיפה וגרימת חבלה חמורה של פעוטה אחרת. בגין אותו אירוע לא ריצתה מנהלת המשפחתון עונש מאסר. 

עידן גרסון, אביו של התינוק התראיין וסיפר על המצב הקשה בו נמצאת המשפחה, שמנסה להחזיק מעמד מאז תחילת האירוע. גרסון אמר ל"מעריב אונליין": "אני מודאג מהשחרור של המטפלת ממעצר משטרתי למעצר בית וקורא להורים אחרים שמרגישים שילדיהם נפגעים להגיש תלונות במשטרה. אני מאוד מקווה שהמשטרה תעשה את העבודה שלה ותחקור טוב ושתוצאי כתב אישום. לא ייתכן שאישה שחשודה שתקפה לכאורה חסר ישע – שהתיק נגדה ייסגר בלי בדיקה לעומק".

התינוק שטולטל, דניאל גרסון. צילום: יקי צימרמן