ראש הממשלה בנימין נתניהו אישר הערב (שבת) את דבר מותם של שניים מההרוגים ואמר כי נבדק הדיווח על ההרוג השלישי. במשרד החוץ מסרו כי 11 ישראלים נפצעו בפיגוע, בהם ארבעה במצב קשה ושישה במצב קל. הפצועים פונו לארבעה בתי חולים שונים ברחבי העיר.



נתניהו התייחס לפיגוע בטורקיה ואמר :"אנו בודקים אם הוא כוון לישראלים. לא נראה כרגע שמנותקי הקשר הם חלק מהאירוע אבל זה יתברר בהמשך. האנשים של משרד החוץ פועלים סביב השעון כדי להחזיר את האנשים לארץ ולתת את התמיכה המלאה". 



 יו"ר האופוזיציה יצחק הרצוג התייחס גם הוא לפיגוע הקשה וכתב בעמוד הפייסבוק שלו: "יחד עם הציבור כולו אני מתפלל לשלום הפצועים, כואב את כאב משפחות הנרצחים  ומחבק את המשפחות בישראל שאיבדו את יקיריהן בפיגוע הנורא באיסנטבול, יהי זכרם ברוך". 

הרצוג הוסיף כי "הדם שנשפך באיסטנבול, בפריז, בחצי האי סיני וכמובן בירושלים, תל אביב או עתניאל מוכיח שהטרור באשר הוא לא מבחין בין דם לדם. יש למגר אותו ולהכות בו בכל הכח, בכל מקום בחזית איזורית ועולמית משותפת. הלילה אצא לועידת אייפק בוושינגטון  כדי לדבר על המאבק בטרור הפלסטיני והעולמי והכלים הבטחוניים והמדיניים לשינוי המצב". 

נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין שלח תנחומים למשפחות הנרצחים ואמר: "הלב דואב על הנרצחים שקיפחו את חייהם בפיגוע התופת הנורא בליבה של איסטנבול. אנו שולחים תנחומים למשפחות האבלות ומתפללים לשלום הפצועים ומקווים לשובם ארצה במהרה. עוד ועוד חפים מפשע מאבדים את חייהם בצילו של עולם מוכה טרור וקיצונות שאינם יודעים שובע". 
 
הוא הוסיף: "תחזקנה ידי העוסקים במלאכת האיתור וההצלה, אנשי משרד החוץ בארץ ובטורקיה במאמציהם להביא מזור ומידע למשפחות הדואגות".