בתוכניתה של ענת דוידוב "איפה הכסף" היום (שלישי) בתחנת הרדיו 103FM, עסקה השדרנית במשפחות לילדים חולים ובטיפול שמעניקים משרדי הרווחה והביטוח הלאומי. דוידוב פתחה ואמרה: "ראו איך המדינה יורקת בפרצופן של משפחות לילדים חולים, איך חברות הביטוח משפילות את הילדים במבחנים מגוחכים, בדיוק כמו את המבוגרים, וכשימי החופש שהצטברו אזלו, המעסיק אומר 'עד כאן. מכאן והלאה טפלו בילדים על חשבונכם'. כך עם כל מחלת ילד, מומי לב, נכויות קשות, ועכשיו גם ילדים חולי סרטן. כל ההתעמרויות האלה עלו אתמול על שולחנה של ועדת העבודה, הרווחה והבריאות. תקשיבו למה שאומר אבידן קלפה שניידר, אבא לילד חולה סרטן, תקשיבו גם לעוד כמה סיפורים קורעי לב".



אלון, אבא לילדה חולה בת 11, אמר כי "אשתי התפטרה כדי להיות בצד הילדה. פוטרתי על ידי המעסיק שלי. אנו מקבלים קצבה של 2,500 שקלים מהביטוח הלאומי, ולא נמצאנו זכאים לגמלת סיעוד". הדס, אמא לילד חולה, מסרה: "תחילת המאבק היא כבר מהלילה הראשון לגילוי המחלה. האחות שנשלחה על ידי ביטוח לאומי השפילה אותנו. הייתי צריכה להוכיח שהילד חולה סרטן, למלא טפסים כל הזמן. נציגי קופת חולים הגיעו כדי לוודא שהילד לא מאושפז יותר מדי ימים. אני צריכה לממן לו מכשיר שמיעה שעולה 21 אלף שקלים. איפה אמצא את הכסף?"
 
דוידוב חתמה את תוכניתה: "תגידו, כן, אתם שם בביטוח הלאומי, בביטוחים הסיעודיים, במשרד האוצר, בקופות החולים. למה משפילים פה אנשים? למה במשך שנים כולנו אזרחים טובים, ממושמעים, משלמים מסים, ביטוח לאומי, ביטוחים משלימים, מסחטה של כסף. קופה רושמת. למה ברגעי האמת הכי קשים, כשהכי צריך את כולכם שם בכל הרשויות, מטרטרים אותנו, מטמטמים ומשפילים אותנו, ולמה אנחנו מקבלים פעם ועוד פעם יריקה בפרצוף?"