השם אסתר הוא השם הפרטי נפוץ ביותר בארץ מקרב האנשים ששמם נקשר לחג הפורים או לחגים בכלל, כך מסרה היום (שלישי) רשות האוכלוסין, שפרסמה נתונים שמיים לקראת פורים. 49,907 נשים בישראל נקראות אסתר. במקום השני ובמרחק ניכר מדורג השם מרדכי – 22,797 גברים.
במקום השלישי מהשמות הקשורים לחגים מדורג השם פסח – 477 בני אדם, ואחריו חנוכה – 123 בני אדם. בשם פורים נושאים 91 מתושבי המדינה וראש השנה – 43 בני אדם. הרחק מאחור מדורג השם סוכות – ארבעה בני אדם בלבד. עוד עולה מהנתונים כי במרשם האוכלוסין נקרא אדם בשם המן ואשה בשם ושתי.

תנו ברעשנים


בתוך כך, ילדי ישראל התחפשו היום לפני שהלכו לחגוג בבתי הספר ובגנים, וגם ילדיהם של כמה מהכוכבים הגדולים בביצת הבידור המקומית לבשו היום שלל תלבושות משעשעות, כדי לזלול משלוחי מנות בין ההפעלות במוסדות החינוכיים.
 
בין ילדי דור ההמשך של הביצה, היו אלה של הזמיר אייל גולן (יורש העצר של רוסלנה רודינה), הילדודס המעושרים של ניקול ראידמן, בנותיו של אביב אלוש לצד הבייבי של רותם סלע ואפילו צמד החמד של אחד המצטרפים החדשים למדורי הבידור, ילדיו של שי חי כמובן. ואי אפשר בלי כמה ילדים גדולים, כמו נדב גדג' או דנה פרידר, שחשו הבוקר גם הם את אווירת פורים.