דיירים ובעלי חנויות בכיכר המדינה דורשים מעיריית תל אביב לבטל את מסיבת פורים הגדולה המתוכננת להתקיים מחר במתחם כיכר המדינה, ומאיימים בתביעה בסך מיליוני שקלים בגין נזקים הצפויים, לטענתם, בשל האירוע.
 
הדיירים ובעלי העסקים בכיכר טוענים, באמצעות עו"ד גיל צבע, שלמסיבה הענקית צפויים להגיע יותר מ־100 אלף חוגגים, ומניסיון העבר האירוע עלול להסב להם נזקים. 
 
בין היתר נטען שאשתקד היו חוגגים שעשו את צורכיהם בחצרות הבניינים, שנוצרו מטרדי רעשים ושהאזור היה סגור לתנועת כלי רכב שעות ארוכות.

"הרכב האוכלוסייה בכיכר המדינה אינו כזה שמשתתף במסיבות 'רייב' ואינו קהל היעד שלהן", נטען בפנייה, "תושבי הכיכר ברובם הם אנשים מבוגרים או בעלי משפחות החפצים בפעילויות תרבות אחרות בכיכר, ובוודאי לא במסיבות רועשות, שמקומן הטבעי הוא בפארק הירקון ולא במרכז מגורים".
 
עוד נטען כי "הקהל הפוקד את המסיבות מלכלך את הכיכר וסביבתה, מחריב את הצמחייה ומשאיר את הכיכר ואת הרחובות הסובבים אותה מזוהמים. בני הנוער ויתר הקהל המגיע למסיבות אלו נוהגים לשתות ולהשתכר בסביבת הכיכר".
 
פרט לדיירי הרחוב שותפים לפנייה כאמור גם בעלי העסקים במקום, שחלקם מתכוונים לא לפתוח את עסקיהם מחר, וזאת לאחר שבאירוע שנערך בשנה שעברה גרמו המבלים נזק למקום.
 
סילביה שוורצמן, בעלת חנות דיור בכיכר המדינה, אמרה אתמול: "העירייה מזניחה שנים ארוכות את הדיירים ובעלי העסקים בכיכר המדינה. חוץ מההתעלמות מהמצוקות הפיזיות של הרחוב פועלים בעירייה לקיים במקום אירועים שאין זה מקומם, בין שמדובר במסיבות פורים המוניות שאינן מתאימות לאופי המקום ובין שמדובר באירועים אחרים כדוגמת מדורות ל"ג בעומר שפוגעות בעסקים. לצערי, השנה לא נפתח את החנויות ביום שישי, שעבורנו נחשב ליום הפעילות המרכזי במהלך השבוע, ובכוונתנו לדרוש מעיריית ת"א פיצוי הולם על הנזקים הכבדים שייגרמו לנו".

מעיריית תל אביב נמסר בתגובה: "העירייה מודעת לחוסר הנוחות הזמנית, אשר עלולה להיגרם לתושבים עקב קיום אירועי חוצות, ועל כן דואגת כי האירועים יהיו פזורים על פני אזורים שונים בעיר. אירועים מסוג זה, מעודדים את העסקים ומחזקים את כוח הקנייה של המבקרים המגיעים מהעיר ומחוצה לה. כדי להפחית את עוצמת המטרדים לכל אזור במהלך האירוע, יוצבו סדרנים שיפקחו על חדרי המדרגות, הכניסות לבניינים (קדמיות ואחוריות) ותהיה גם פקחית. כמו כן, העירייה תדאג לניקיון המתחם".