"הבן שלי ממלאכי הארץ, הוא חולה על הצבא", כך אמר הערב (שישי) אביו של חייל צה"ל,  שירה למוות במחבל מנוטרל ופצוע ותועד בסרטון, לחדשות ערוץ 2. 



האב הסביר כי בנו הוא חייל מצטיין וסיפר על תחושות המשפחה: "אנו עוברים תקופה לא קלה, ואנו יודעים שהבן שלי פעל כמו שלימדו אותו לפעול. פגשנו אותו היום בבית הדין, הוא לחוץ. אנו מדברים פה על חייל טוב, מצטיין ב-2015, שנלחם כדי להיות לוחם למרות שהיו לו בעיות. ופתאום השמיים נופלים לנו על הראש".



הובא הבוקר החייל להארכת מעצר בבית הדין הצבאי ביפו, ונחשף בדיון כי הוא חשוד ברצח. החייל טען בדיון כי "חש בסכנת חיים" והתביעה טענה בדיון כי גרסתו של החייל לפיה חש סכנה ועל גופו של המחבל חשש מחגורת נפץ - הופרכה לחלוטין בחקירה.

עוד טענו בדיון כי מצ"ח פתחו בחקירה בטרם הופץ הסרטון - בעקבות תלונה שהגיעה ממפקד גדוד שמשון של חטיבת כפיר, מפקד הגדוד בו החייל משרת. 

אביו של החייל אמר הערב גם כי הוא מאוכזב מההתנהלות של הרשויות: "הוא נעצר רק בגלל שהוא רצה להציל את מדינת ישראל ואת האנשים שהיו שם. יש לי אכזבה מסוימת, צריך לחקור את האירוע, אין ויכוח ואין שום בעיה מול הרשות החוקרת. אין לי טענות כלפי שר הביטחון. אבל אני כועס שעוד לפני שהחקירה הסתיימה כבר הגישו נגדו בתקשורת כתב אישום".



הוא הוסיף כי "שר הביטחון והרמטכ"ל היו צריכים לדעתי להמתין לחקירה, כי זה לא נראה טוב. מעולם לא העליתי על הדעת שהבן שלי יהיה חשוד ברצח. אני  מחזק את ידיו של כל חייל בצה"ל. הם עומדים על המשמר בכל הארץ, הם מלאכי הארץ, כמו הבן שלי".