לאחר כמעט 11 שעות של דיונים, ועדת השחרורים טרם החליטה היום (ראשון) בעניין קיצור עונשו של הנשיא לשעבר משה קצב. עורך דינו של קצב, בן ציון אמיר, דיבר ארבע שעות בהן טען טיעונים משפטיים כמו איזה משקל צריך לתת לכך שקצב ממשיך להכחיש את העובדה שבמרכז התיק עומד נשיא מדינה לשעבר ובסיום הדיון אמר כי ועדת השחרורים הודיעה כי "ההחלטה תתקבל בשבוע הבא". 


 .


קצב דיבר בפני הוועדה כרבע שעה כאשר קולו רעד ועיניו התמלאו דמעות. הנשיא לשעבר גולל בפני הוועדה את השנים האחרונות בחייו, שכללו את המאבק המשפטי ובמיוחד את ארבע השנים האחרונות, בהן בילה מאוחרי סורג ובריח. גם בפני הוועדה המשיך קצב לטעון, בעיניים דומעות: "לא פגעתי באף אחת" .
 

עורך דינו של קצב, ציון אמיר, אמר בתום הדיון: "מעולם לא ראיתי דיון צודק יותר מהדיון בעניינו של קצב. אותי לימדו שכאשר החוק כה ברור ומדבר על עמידה בתנאים מסוימים כדי לזכות בקיצור המאסר, אז זה פשוט לקיים את החוק". הוא הוסיף כי "הטיעון שהשמענו היה מקיף מאוד והתייחס לשורה ארוכה של נושאים עקרוניים". 



עו"ד אמיר אף תקף את ראשת מרצ זהבה גלאון ואמר: "כולם צריכים לכבד את החוק כולל ח"כ גלאון ששלחה מכתבים לתוך הוועדה, דבר שלא ייעשה". גם חבר נוסף בצוות ההגנה של קצב, עו"ד שמעון רזניק, אמר כי "החוק בכללותו ברור ומאפשר למר קצב להשתחרר ולקצר את העונש".