תאונת דרכים קטלנית אירעה היום (שני) בין שני כלי רכב בכביש 90, סמוך לקיבוץ יהל. כתוצאה מעוצמת ההתנגשות, צעירה, ככל הנראה תיירת, נהרגה וחמישה בני אדם, ובהם ארבעה גברים ואשה בשנות ה-50 לחייהם, נפצעו. חמשת הפצועים פונו במסוק לבית החולים סורוקה. במקום כוח משטרה שמסייע בפינוי הפצועים וכן בוחני תנועה. התנועה תופנה מצומת קטורה לכביש 40 לנוסעים לכיוון צפון, והנוסעים לכיוון דרום יופנו לכביש 13 בצומת מנוחה.



חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום, בשיתוף כוח רפואה של צה"ל, העניקו טיפול רפואי לפצועים, שהיו לכודים ברכביהם זמן מה, ופינו אותם במסוקים לבית החולים סורוקה בבאר שבע. בין הפצועים, אשה ושני גברים במצב קשה ושני גברים נוספים במצב בינוני. צוותי מד"א קבעו את מותה של צעירה בשנות ה-20 שנהרגה במקום. מבירור ראשוני עולה כי מדובר בתאונה חזיתית בין שני כלי רכב, שמעוצמת ההתנגשות סטו לצדי הכביש. במקום היה לכוד שחולץ על ידי לוחמי האש של כבאות אילת. חקירת נסיבות התאונה עברה לטיפול בוחני התנועה.



תאונה בכביש 90. צילום: דוברות המשטרה
תאונה בכביש 90. צילום: דוברות המשטרה

חובש רפואת חירום במגן דוד אדום, שמעון בוגנים, סיפר: "מדובר בתאונה חזיתית קשה מאוד בין שני כלי רכב על כביש הערבה, בסמוך לקיבוץ יהל. חלק מהפצועים היו לכודים ברכבים ותהליך החילוץ שלהם ארך זמן רב. תוך כדי תהליך החילוץ התחלנו להעניק להם טיפול רפואי מורכב שכלל עצירת דימומים, מתן תרופות, הנשמה ועוד. לאחר החילוץ פינינו את חמשת הפצועים תוך כדי טיפול רפואי לבית החולים סורוקה במסוקים של מגן דוד אדום וצה"ל. פצועה אחת נפגעה באורח אנוש ונאלצנו לקבוע את מותה במקום".
 

תאונה בכביש 65


אתמול נהרג גבר כבן 40 נהרג בתאונת דרכים קשה שאירעה על כביש 65 בין רכב פרטי למשאית. במהלך התאונה, הגבר, שנסע ברכבו הפרטי סמוך למחנה עמוס, התנגש במשאית שעמדה ככל הנראה בצד הדרך של הכביש. 
תחילה דווח כי הנהג נפצע קשה והוא חולץ מהרכב על ידי שלושה צוותים של לוחמי האש מתחנת מרחבית עפולה, בפיקודו של מפקד המשמרת רשף עופר אדרי. לאחר מכן נאלץ צוות מד"א שהגיע למקום לקבוע את מותו של הגבר.