תביעת הדיבה המדוברת ביותר בימים האחרונים היא ללא ספק זאת של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ורעייתו, שרה, נגד העיתונאי יגאל סרנה, אשר מרבה לבקר ולתקוף את הזוג ברשת הפייסבוק. בני הזוג הודיעו כי יתבעו את סרנה בסכום של 279 אלף שקלים, בגין פוסט שכתב, ובו טען כי שיירת ראש הממשלה נעצרה באמצע הדרך, וכי ראש הממשלה נפלט החוצה בהוראתה של שרה. סביבתו של רה"מ הכחישה את העניין בצורה גורפת.



עורך הדין ליאור אפשטיין, אשר מונה להיות חלק מצוות ההגנה של סרנה ביחד עם עו"ד אביגדור פלדמן, התראיין לבן כספית והילה קורח ב"רדיו ללא הפסקה" וסיפר על התהליך שעומד לקרות, ועל האופן בו יתנהל המשפט: "המעמד הוא קשה, זהו מעמד מחייב מאוד. בשולי הדברים, הוא מכבד רק חלק מהמשתתפים בו, בטח את יגאל סרנה. התביעה היא בעניין פייסבוק, אני מניח שהוא יהיה רלוונטי מאוד בתהליך".



"הדבר היחיד שאפשר להבין זה שהאירוע אובייקטיבי, אם הוא קרה או לא. לא משנה אם השיירה עצרה באמצע הלילה. נדמה לי שההוראות הן ששום דבר לא עוצר שיירה כזאת, גם אם היא דורסת אמא וילד. זאת אחריות של כולנו. יש שם ערך כלאום וכמדינה. התיק הוא לא תיק מורכב בהרכב האובייקטיבי שלו, או שהרכב נעצר או שלא, יש אמצעים לטכנולוגיים לברר את זה".

"אדם כמו יגאל סרנה, הוגה הדעות והעיתונאי מהבולטים שיש לנו, לא משנה אם מסכימים איתו או לא, הוא מעורר את השיח ומציב לנו מראה. כשאני קורא  את הפוסט שלו, הוא מנסה להגיד משהו. נשתדל מאוד בתיק הזה לא לרדת לרכילות בנושא הזה, זה לא מעניינו של אף אחד. יש להם (בני הזוג נתניהו) ילדים ומערכת יחסים. הוא גם ראש הממשלה שלנו". 

האם תדע לבוא לבית המשפט ולהוכיח שהאירוע הזה היה? תוכל להוכיח שראש הממשלה נפלט?
"מה אומרים לכם בדוברות ראש הממשלה? שהשיירה עצרה? או שמי שיברר ילך לכלא?".

סרנה יודע באיזה מחלף זה היה?
"אני חושב שיש לו יותר מזה. לא צריך לעשות את זה כריב חנייה, או שהשיירה עצרה או לא. משם נתקדם. אנחנו נשמור על הכללים. זכותו להחליט ולקבוע באיזה גובה הוא יתבע, זכותנו לתבוע נגדית". 

בעצם מה שאתה אומר הוא שתזמן את ראש הממשלה לדוכן העדים?
"אני סנגור של התביעה, לא של הזוג נתניהו. אזמן את ראש הממשלה לעדות בתביעה, להזכירכם, התובעים הם שניים. הבעל והאישה. שניהם צריכים להתייצב. אנחנו האורחים בנשף הזה. קיבלנו את כתב התביעה היום וזאת לא קטטה. יש מי שבחר לעשות זאת בהליך משפטי ואנחנו נעשה זאת".