הכוכב מוסיף להסתבך: במשך למעלה משמונה שעות נחקר היום (שלישי) באזהרה,  השחקן משה איבגי במשרדי היחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) בלהב 433 במשטרה בחשד לביצוע מעשה מגונה והטרדה מינית. עם סיום החקירה שוחרר איבגי, למעצר בית בן חמישה לאחר שחתם על ערבות עצמית ונאסר עליו ליצור קשר עם מי מהמתלוננות נגדו בפרשה.

כפי שפרסמנו בראשית השבוע הוגשה נגד השחקן התלונה השנייה הרשמית בפרשה ובעצם מיד לאחריה לאור ריבוי החומר והראיות לכאורה שאספו החוקרים במהלך בדיקת הטענות כנגדו, הוחלט לשנות סטטוס ולהפוך את הבדיקה לחקירה פלילית רשמית.

במסגרת זו זומן איבגי לחקירה ובתיאום עימו נקבע כי יגיע למשרדי היאח"ה בשעות הבוקר, ואכן סמוך לשעה 09.30 נכנס איבגי אל מתחם להב 433 במשטרה ככל הנראה בתוך ניידת סמויה לאחר שנאסף על ידי החוקרים מאחד הרחובות הסמוכים וזאת כדי לחמוק מעדשות הצלמים. איבגי נכנס אל חדר החקירות ובמשך כאמור שמונה שעות הוטחו בפניו החשדות שעלו לאחרונה נגדו.

בין היתר נדרש שחקן התאטרון והטלוויזיה, מהטובים והמוכשרים בישראל לטענות שהעלתה נגדו המתלוננת הראשונה ולפיהן בעת שעבדו יחד על הפקת הצגה בתאטרון חיפה ביצע בה מעשים מגונים. לטענתה תלונתה הועברה לטיפול הנהלת בתאטרון שהתעלמה מפנייתה ולאחר שקיבלה הזמנה לפרמיירה של הצגה בכיכובו של איבגי, החליטה לשים קץ לתלאות שעברה ולהגיש נגדו תלונה רשמית.

גם אז לא נפתחה חקירה רשמית וצוות חוקרים בכיר קיבל את הנושא לטיפול לצרכי בדיקה מקיפה ועניינית. במהלך שלושה השבועות האחרונים נפגשו החוקרים עם מספר רב של נשים שעבדו במחיצתו ולצידו של השחקן , גבו מהן עדויות, שמעו פרטים על אופן התנהלותו והתנהגותו אולם אחת מהנעשים לא הסכימה להתלונן נגדו באופן רשמי.

בסוף השבוע שעבר הגיעה המתלוננת השנייה אל משרדי היאח"ה ושטחה את הפרטים הקשורים אליה ולהטרדה מינית שחוותה מצידו של השחקן. עוד קודם הגיע לידי החוקרים מידע אודות אישה שקיבלה מסרונים מאיבגי בהם הוא מתנצל על התנהגותו בפניה.

ביום ראשון נתקבלה ההחלטה לאחר בחינת הממצאים וגיבוש הטענות והחשדות נמצא בשלב זה כי יש מקום לפתוח בחקירה פלילית נגדו ולא להסתפק בבדיקה.

עורך הדין ציון אמיר המייצג את השחקן אמר אתמול כי "איבגי ישיב על כל השאלות שיידרש להן. זהו המקום הראוי והנכון להשיב לשאלות. שם הוא מחויב והוא יעשה כן. שם הוא יוכל למסור את גרסתו ואת התייחסותו המלאה לטענות, לאמירות ולחשדות שהושמעו נגדו לאחרונה".

 לפני כחודש וחצי הודיע איבגי כי החליט להפסיק להופיע בתקופה הקרובה בעקבות הטענות נגדו על הטרדה מינית, וזאת בעצת פרקליטו. "נוכח גל הפרסומים המטלטלים את חיי וגורמים למשפחתי כאב רב החלטתי לקחת פסק זמן", מסר. "אני שב ואומר כי לא פגעתי באף אדם, גבר או אשה", הוסיף. "ככל שאדרש להתייחס לדברים - אעשה זאת במקומות המוסמכים לכך ובאופן מלא".