פרשות החשד לשחיתות שמסעירות את המערכת הפוליטית הגיעו גם לתכנית הבוקר של טל ואביעד, שנכנסו להלם מהאשמות נגד יו"ר האופוזויציה בוז'י הרצוג, אבל בעיקר מבית הקיץ של משפחת דרעי שנחשף במסגרתה.



"עם דרעי אתה מצפה, בכל זאת, ישב בכלא", אמר אביעד. "כן, אבל גם בוז'י, הוא שתק בחקירה סביב אותו עניין לפני 17 שנים, לא שיתף פעולה עם החוקרים. יש פה דפוס, עם כל הלוק החננאי, לכאורה, לכאורה", השיב לו טל. 

"נראה לי ששלי יחימוביץ' האריכה את פורים, או הקדימה את מצד הגאווה, היא נראית לי היום על הגג חבל על הזמן. קישטה את האופניים שלה בנצנצים. שמה שתי כפיות סודה לשתייה בקציצות המפורסמות שלה", אמר אביעד. 

"ומה עם דרעי? מתברר אימפריית נדל"ן משוגעת, בספסופה. עזוב את הדירות לילדים, תסתכל על הביט קיט בספסופה", אמר טל. "זה הכי ראלף לורן שיק", אמר אביעד. 
"עכשיו זה הקטע בעסקי הצימרים, אחוזות מפוארות, כבר לא בקתות עץ, עם סנוקר וסאונות ובריכה, ומשכירים את זה לסופי שבוע. זה כמו הווילה שלו. יכול להיות שבאחד מהשבועות שהם לא מגיעים לשם לשבת או שאחד מילדיו הרבים לא שם, הם משכירים את זה כצימרים", הסביר טל.
"'אחוזת מכלוף'", הציע אביעד. "'חלומות דרעי'. אתה בא למסיבת רווקים, הם תמיד עסוקים, לא מגיעים בשעה שהם אמרו. אבל אחוזת מכלוף עדיין עדיף על 'נופי בוז'י'. אין מה לעשות, דרעי מרים, "בוז'י" נשמע כמו צימר שאין טלוויזיה וחשמל, אוכלים פשתן לצהריים ומצפים שתגמל בהזדמנות הזו מעישון".