פרקליטות מחוז ירושלים תגיש היום (ראשון) כתב אישום נגד צעיר בן 19, בגין אונס צעירה אחרי מסיבת פורים. האירוע התגלה לאחר ששכנים שמעו את צעקותיה של הצעירה והזעיקו את המשטרה. מחקירת המשטרה עלה כי המקרה אירע לפנות בוקר, ברחוב בשכונת הר חומה בבירה, לאחר שהשניים יצאו ממסיבת פורים.



כזכור, במהלך החג אירע מקרה נוסף של חשד לאונס במהלך מסיבת פורים בהיכל התרבות בתל אביב. צעירה בשנות ה-20 לחייה התייצבה בתחנת המשטרה לב דיזנגוף בתל אביב והתלוננה כי בעת שבילתה במסיבת פורים, כשהיא במצב של שכרות ככל הנראה, היא נאנסה על ידי צעיר בחדר השירותים במועדון.



החוקרים גבו את תלונתה של הצעירה ושלחו אותה לבדיקות בבית החולים "וולפסון" בחולון כדי לבדוק אם אכן עברה אונס או תקיפה מינית. במקביל הגיעו החוקרים למשרדי היכל התרבות ואספו את סרטוני מצלמות האבטחה בניסיון ללמוד על שהתרחש במהלך אותה מסיבה וכן להתחקות אחר חשוד. בנוסף, התלוננה צעירה נוספת, גלי שני, על כך שאדם הניף אותה באוויר כשידו מתחת לחצאיתה והוא מוביל אותה לעבר קצה מסדרון תוך שהיא צועקת ומבקשת שיניח לה. לדבריה, בעלה של חברתה שחלף במקום היה זה שגרם לתוקף להיעלם בין תוך קהל המבלים. אלא, שלאחר שהתעשתה מעט נכנסה פנימה בין הנוכחים זיהתה את החשוד והזעיקה למקום את המשטרה.



לדבריה שוטרת ערכה בינה לבין החשוד עימות במהלכו התנצל החשוד אחרי ששאלה אותו למה הניף אותה באוויר ומדוע הוביל אותה לקצה המסדרון. עוד היא טענה בפוסט שהעלתה בפייסבוק כי חברו של החשוד ניסה לתמוך בחברו כשציין: "הוא בחור טוב", וזאת אחרי שהחשוד הציג עצמו כ"בעל רקע ועבר ביטחוני". לדבריה היא ממתינה למשטרה שתנהל את החקירה ותבצע את מעצרו של החשוד, כי היא אינה סולחת לו על הצורה שבה התנהג כלפיה מבלי שיש ביניהן הכרות מוקדמת כלל.