סוף טוב: מושית פישר, שהתמוטטה במסיבה במועדון בתל אביב לאחר שצרכה תערובת סמים, לטענתה, ללא ידיעתה, סיימה תהליך ארוך ומייסר של החלמה ושיקום וחזרה היום (שני) לביתה שבראשון לציון. כזכור, הצעירה הגיעה לבית החולים "איכילוב" לפני כחודשיים כשהיא מורדמת ומנושמת ובסכנה ממשית לחייה, לאחר ששתתה משקה שהוחדרו לתוכו חומרים מסוכנים, על פי החשד, על ידי רפאל מיכאלי, אחד מחבריה עמם יצאה לבילוי.



במהלך האשפוז פישר שהתה ביחידה לטיפול נמרץ כשאמה לא משה ממיטתה, ובני משפחתה נוכחים בקביעות ומתפללים לשלומה. לאחר שחזרה להכרה מלאה ויצאה מכלל סכנת חיים, הועברה פישר מטיפול נמרץ לטיפול במחלקה פנימית ב' ומשם למחלקת שיקום צעירים בבית החולים. הסובבים אותה מתארים כי התהליך היה איטי וכאוב, ובסופו של דבר, היא חזרה לתפקד וללכת בהדרגה, בתחילה עם הליכון ובהמשך באופן עצמאי: "אני בבית. זו הרגשה טובה להיות חזרה סוף סוף. אני הולכת בלי עזרה כל עוד אין מדרגות. לעלות ולרדת מדרגות עדיין קשה לי".



מה את זוכרת?
"אני זוכרת שנכנסתי לפאב, שתיתי מים ומאותו רגע לא זוכרת כלום עד שהתעוררתי בבית החולים. כשהתעוררתי ראיתי אנשים סביב המיטה, אבל לא ידעתי מה אני רואה באמת ומה אני מדמיינת. אני גם זוכרת שכשהתעוררתי שמעתי מוזיקה שאני הכי אוהבת של מאור אדרי ושאחר כך הוא בא לבקר אותי וזה היה מרגש. זוכרת גם שביום השני בערך התחלתי להרגיש רעבה".



יש משהו שאת רואה אחרת אחרי כל מה שעברת?
"אני סומכת היום רק על עצמי. אני אחשוב טוב עם מי אני יוצאת, כי קשה לי להאמין לאנשים ולא אסתובב עם חבר'ה לא נכונים בעתיד. יש דברים שלא השתנו בכלל כמו האהבה שלי למוסיקה, אז אני אמשיך לצאת ולשמוע מוסיקה, רק עם החבר'ה הנכונים. יש לי גם חלום שאני רוצה שהוא יתגשם אבל אני לא מספרת, כי לא מגלים חלומות".



בכתב האישום שהוגש נגד מיכאלי, החשוד בגרימת ההתמוטטות, נטען כי עם כניסתם למועדון, סמוך לשעה 03:00, סיפק הנאשם למושית סם מסוג Mdma בכך שהמיס את הסם בבקבוק שתייה ושתה את תוכנו במשותף עמה. כשעה לאחר נטילת הסם, מושית החלה לפרכס, נפלה ארצה, איבדה הכרה ונזקקה לפינוי רפואי על ידי אמבולנס שהוזעק למקום על ידי בעל המועדון.



לאחר הגעת צוות מד"א למקום, טען הנאשם בכזב בפני הצוות הרפואי כי מושית צרכה אלכוהול בלבד והכחיש שימוש בסם. רק לאחר שהצוות הרפואי הבהיר לו את חשיבות מתן המידע המדויק, הודה הנאשם כי מושית צרכה סם מסוג Mdma. כתוצאה מנטילת הסם אושפזה מושית במחלקה לטיפול נמרץ, כשהיא מורדמת ומונשמת, וכאמור, טרם שוחררה מבית החולים. בסרטון שפורסם בערוץ 2, מתועדת ההתמוטטות שלה.