מבדיקת המפרק, עו"ד איתן ארז, עולה שלקבוצת אור סיטי נדל"ן בבעלות היזמית ענבל אור, שבית המשפט הורה אתמול על פירוק חברת הנדל"ן שבבעלותה, יש 13 פרויקטים שונים בתל אביב, ברמת גן ובגבעתיים, שספק אם ייבנו או אם  תושלם בנייתם. בפרויקט אור על הפארק ברחוב אחד העם 16 ברמת גן יש 100 יחידות דיור במגדל מגורים בן 27 קומות, המצוי בשלבי בנייה מתקדמים. לדברי המפרק, הוגשה תביעת בוררות של חלק מחברי קבוצת הרכישה שרכשו זכויות לדירות מגורים בפרוייקט.

בפרויקט פוריה 5 במתחם התחנה ביפו יש 21 יחידות דיור בבניין בן חמש קומות שבנייתו החלה. לדברי עו"ד ארז, "נציגות של רוכשי הזכויות פנתה אלי והודיעה שקיבלה מכתב מהבנק המלווה את הפרויקט, המורה לה להחליף את הרוכש (חברת אליענה אור בע"מ) בעקבות אי עמידה בתשלומי ההון העצמי והחזרת שיקים שמסרה החברה".
 
בפרויקט מגדל המציצים ברחוב הושע 18 בתל אביב עדיין לא החלה הבנייה, אך המאבק המשפטי כבר מתנהל במלוא העוז. לדברי הנאמן, "יש דירה בפרויקט שנמכרה הן לשלי נרקיס (המלווה המוכר מהשוק האפור - מ"כ) כנגד חוב של 7.5 מיליון שקל, ולאחר מכן לעופר לוזון. כמו כן, יש הליכים של אדם בשם יוסי דינה, ישראלי המתגורר בארה"ב, נגד אור ונגד חברת מציצים נדל"ן, בטענה כי בעלת השליטה הוליכה אותו שולל. דינה תובע ממנה סך של 25 מיליון שקל בגין עסקה למכירת זכויות בבניין.
 

פרויקט השניים ברחוב ארלוזורוב 13 ברמת גן מכיל 45 יחידות דיור בבניין בן 8.5 קומות שעדיין לא נבנה. לדברי המפרק: "הנציגות מעוניינת להוציא למכירה מיידית את היחידות של חברת אור סיטי נדל"ן על מנת לחלץ את הפרויקט". 
 
בפרויקט לבניית 180 יחידות דיור ברחוב ז'בוטינסקי 102־104 ברמת גן מצא המפרק "בעיה קשה של מכירת יחידות דיור מעבר להיתכנות התכנונית של הפרויקט". המפרק מצא עוד כי בפרויקט מגדלי הצעירים בדרך מנחם בגין 158 בתל אביב, שבו מתוכננות להיבנות 486 יחידות דיור במגדלים בני 35 ו־41 קומות, יש שתי דירות הרשומות על שם שתי בנותיה הקטינות של ענבל אור. 
 
מבדיקת פרויקט אור בקונגרס ברחוב הירדן 88 ברמת גן, המכיל 50 יחידות דיור בבניין בן תשע קומות, עולה כי אין לחברה של ענבל אור כל זכויות בפרויקט.
פרויקטים נוספים של אור סיטי נדל"ן שנמצאים במצב כזה או אחר של תקיעות הם: אור בעטרות ברחוב חורגין 3־5 ברמת גן (58 יחידות דיור בבניין בן תשע קומות שעדיין לא הוקם); אור בשדרה בשדרות הילד 1־3 ברמת גן (108 יחידות דיור במגדל מגורים ומסחר שעדיין לא הוקם, ומבנה נוסף לשימור עם שטחים מסחריים); פרויקט ברחוב אלוף הניצחון 20 ברמת גן (21 יחידות דיור שעדיין לא נבנו); פרויקט ברחוב פועלי הרכבת 25 בגבעתיים (12 יחידות דיור בבניין בן שבע קומות שעדיין לא נבנה); פרויקט ברחוב צ'לנוב 6 בתל אביב (22 יחידות דיור בבניין שעדיין לא נבנה); ופרויקט ברחוב הירדן 91־93 ברמת גן (55 יחידות דיור בבניין שעדיין לא נבנה, אולם 38 מרוכשי הדירות כבר שילמו עליהן אף שאין הסכם עם בעלי הקרקע).