פרט מהותי שנשמע מפיה של אחת המתלוננת נגד הגניקולוג הבכיר, שנחשף לראשונה במהלך העימות שנערך הערב (רביעי) בחדר החקירות של מרחב ירקון, בין המתלוננת לגניקולוג השוהה במעצר, עשוי להוביל לתפנית דרמטית בפרשה, כך מעריכים גורמים המעורים בפרטים.

כזכור, הגניקולוג הבכיר נעצר ובדיון בבית המשפט שם הוארך מעצרו נודע כי שתי מתלוננות נוספות נגדו הגיש תלונותיהן במהלך חודש ינואר אולם במשטרה בחרו לבצע את מעצרו רק אתמול.

יממה לפני הדיון בבית המשפט מיהרו במשטרה לקיים עימות בין הגניקולוג לשתי המתלוננות ולאחר העימות הראשון נחשף לראשונה פרט לכאורה מהותי, שיש בו כדי לחולל דרמה בבית המשפט אשר יש בה כדי להוביל לתפנית בחקירה ואולי מעבר לכך. סנגורו של החשוד, עו"ד ניר יסולביץ, אישר את דבר קיומו של העימות אולם סירב להרחיב בפרטים. במשטרה סירבו להתייחס לחקירה מתנהלת.

כזכור, נעצר הגניקולוג המפורסם בחודש דצמבר וזאת לאחר שעל פי החשד השתמש באביזרי מין בעת הטיפול בנשים שהגיעו למרפאתו. במסגרת אותה החקירה אותה ניהלה רפ"ק רונה פינגלאי מורד, ראש מחלק התשאול במרחב ירקון, הוארך מעצרו של הגניקולוג פעמיים, אולם לאחר מכן הוא שוחרר והעלה טענות קשות כנגד המשטרה.

לפני כחודשיים הגיש הגניקולוג באמצעות פרקליטיו עו"ד ניר יסלוביץ' ואורנת קמרון תלונה למחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש), בטענה כי קצינת המשטרה שלחה לדבריה סוכנות סמויות על מנת להפליל את מרשו. כאמור הבוקר, נעצר הגניקולוג פעם נוספת.