שריפה פרצה הערב (רביעי) בבניין מגורים בעיר חדרה. בשריפה מצאה את מותה אשה, שנמצאה באחת הדירות בבניין. על אף נסיונות ההחייאה של אנשי מגן דוד אדום נקבע מותה של האישה.  השריפה פרצה בדירה בקומה השלישית בבניין מגורים בן 4 קומות ברחוב יצחק בן צבי בעיר. חובשים ופאראמדיקים של מגן דוד אדום קבעו את מותה של האישה שחולצה מהדירה עם כוויות קשות וללא סימני חיים.



כמו כן, חובשי מגן דוד אדום העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים הלל יפה 3 נפגעים קל משאיפת עשן .  שמונה צוותים של לוחמי האש השלימו את הסריקות בבניין בחיפוש אחר לכודים נוספים. לאחר מכן דווחו הכוחות על שליטה בזירת האירוע.  לוחמי האש ממשיכים בפעולות כיבוי איוורור וסריקות, צוות חקירה מיוחד בדרכו למקום.



לפני שבוע, פרצה שריפה במבנה מגורים ברחוב משה פרדו בבני ברק. כתוצאה מהשריפה נפצעו שישה בני אדם, ביניהם אם בת 35 ובנה התינוק בן השנה, שנפצעו קשה משאיפת עשן וארבעה נוספים שנפצעו באורח קל. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי לפצועים ופינו לבתי החולים שישה נפגעים משאיפת עשן, שלושה פונו לבית החולים "תל השומר" ושלושה נוספים פונו לבית החולים "מעייני הישועה". 

בסוף השבוע האחרון, פרצה שריפה נוספת בקניון בעיר טבריה, זאת לאחר שקב"ט הקניון זיהה עשן באחת מחנויות הקניון. לאחר הגעת הצוות הראשון התברר ע"י הלוחמים כי מדובר בארון חשמל מרכזי שעלה באש. לאחר סריקה במקום ע"י הלוחמים ופינוי של עובדי הקניון החלו הצוותים בפעולות כיבוי של הארון ע"י מטף וביצעו פעולות לשחרור עשן מהמקום. במקום לא נמצאו נפגעים אך נזק נגרם לארון החשמל.