יזמית הנדל"ן ענבל אור נדרשה להפקיד הבוקר (חמישי) בידי הכונס הזמני של נכסי חברת אור סיטי נדל"ן, עו"ד איתן ארז - את רכב הלנד רובר שבבעלותה, שנת 2014 ולאחסנו במגרש של א.ט שירותים משפטיים בפתח תקווה. כך ציינה עו"ד רעות שחם ממשרדו של הכונס הזמני בבקשה למתן הוראות שהגישה בבית המשפט המחוזי בתל אביב. 

בבקשתה מציינת עו"ד שחם כי במסגרת ההחלטה שבה מונה עו"ד ארז כמפרק הזמני של קבוצות החברות אור סיטי נדל"ן וככונס נכסים זמני לנכסיה של אור - הוסמך הכונס הזמני לתפוס את כלל נכסי בעלת השליטה.

לטענתה, אור נתבקשה להפקיד את הרכב המשועבד לבנק מזרחי טפחות וכן כל רכב נוסף שבבעלותה במגרש האמור וזאת עד להיום בבוקר בשעה 10.00 בבוקר ואת כל המסמכים הנוגעים לרכב האמור - אולם היא טרם עשתה זאת.


בנוסף, מתבקשת אור באמצעות באי כוח למלא ולהמציא במשרדו של המפרק הזמני דו"ח חובות ונכסים בנוסח שבתוספת לתקנות פשיטת רגל. עוד ביקש המפרק הזמני לאשר לו לשכור משרד קטן וצנוע יותר מזה הממוקם כיום במגדלי עזריאלי וזאת בעלות שלא תעלה על 7,000 שקלים לחודש וכן למנות סמנכ"ל תפעול בעלות של 10,000 שקלים לחודש למשך שלושה חודשים ולהוציא את כל הציוד והריהוט שבמשרד למכירה.

בתוך כך, היום לא נחקרו עובדים מטעמה של אור במפלג ההונאה של מחוז תל אביב, שם לומדים עתה את החומר הרב שברשותם וכן בוחנים את העדויות והגרסאות שהושמעו בפניהם על ידי אור עצמה, ושניים מעובדי החברה - אחד מהם בכיר בתחום המכירות. אור עצמה נחשדת כידוע בשורה של עבירות מרמה, הפרת אמונים ורישום כוזב במסמכי תאגיד.