שמעון פרס, הנשיא התשיעי, מסר בתגובה להודעה על מותה של מזל ג'יבלי, סוכנת הבית של ראש הממשלה המנוח דוד בן-גוריון ורעייתו פולה, כי היא "הייתה אישה צנועה שקטה ומסורה. היא עבדה לצידם של פולה ובן גוריון עשרות שנים באהבה שאינה יודעת גבולות". 
"לא תמיד זוכים אנשים כמו מזל להכרה ולכבוד מהציבור הרחב משום שעבודתה הייתה לרוב מאחורי הקלעים אך אני יודע היטב עד כמה חב לה בן גוריון ופולה תודה על עבודתה הקשה ומסירותה", סיכם פרס.

בראיון שנערך איתה בשנת 1986, סיפרה לדודו דותן כיצד הגיעה לעבוד בביתו של ראש הממשלה הראשון: "הייתי עובדת אצל ראובן רובין הצייר, גברת בן גוריון ראתה אותי וביקשה לשלוח אותי אליה. הלכתי אליה למחרת והיא לא רצתה להחזיר אותי".

ג'יבלי סיפרה כי היא נהגה לישון באותו החדר עם פולה בן גוריון, אך מכיוון שהיו לבני הזוג שלושה בתים ביניהם נדדו, בלילה אחד לא היה לה מה ללבוש לשינה - ורעיית ראש הממשלה מצאה פתרון יצירתי: "קרה פעם אחת ששכחתי לקחת פיג'מה והיא אמרה גברת בן גוריון 'בואי יהיה בסדר.' נתנה לי משהו ללבוש, חשבתי שהיא תביא לי משלה, הביאה לי את של בן גוריון, פלנל מפסים, וכולי לא רואים אותי". היא אמרה לי: "תני למר בן גוריון קפה בבוקר. והוא הסתכל עליי: "מה זה?" ואמר "טוב מאד טוב מאד", מה אני אעשה?".
 
 
ג'יבלי סיפרה באותו ראיון על אירוע נוסף, במסגרתו "היה מצעד גדול בכביש חיפה. הם הלכו ואני סגרתי את הבית, תמיד סמכה עליי. הנהג לקח אותי בתוך השיירה וראו את האוטו של מר בן גוריון ומחאו לי כפיים", סיפרה מזל ג'יבלי והוסיפה כי כל הקהל הריע והיא נופפה להם לשלום.
 
"אין כמו בן גוריון, בוודאי שאני מתגעגעת. הוא חסר לכל מדינת ישראל. אין כמו בן גוריון בעולם", סיכמה העוזרת המיתולוגית.