יותר מעשר שנים לאחר המקרה המזעזע, פרשת רצח תאיר ראדה מוסיפה להישאר בכותרות ולעורר דיון ציבורי ער. לאחרונה חזרה הפרשה לכותרות בעקבות הסדרה הדוקומנטרית "צל של אמת", שמעלה אפשרות חלופית לכך שרומן זדורוב, שהורשע ברצח, אכן ביצע אותו. הסדרה חשפה לציבור עדות של צעיר בשם א.ח, שטען כי חברתו לשעבר, א.ק, התוודעה בפניו על ביצוע הרצח. 


היום (שישי) דיברה בתקשורת לראשונה א.ק, ובראיון לחדשות ערוץ 10 טענה כי אין לה שום קשר למקרה: "אין לי שום קשר לסיפור של הרצח הזה, לא הייתי בשירותים כשתאיר ראדה נרצחה. לא הייתי בקצרין, בוודאי לא הייתי בבית ספר". היא אף טענה כי תשקול להגיש תביעת דיבה: "אני אוספת צילומי מסך ואני אשקול את זה, במיוחד נגד א. ח". 

א.ק אף טענה כי א.ח אנס אותה והיה אובססיבי לגביה: "הסיפור בינינו מורכב. 10 שנים, עם יחסים אלימים מרצון, אבל גם הוא אנס אותי וזה היה ממש נורא. הוא התחיל להתחרפן כשהוא גילה שיש לי מישהו שאני נמצאת איתו בקשר אחרי שנפרדנו. הוא עקב אחרי הטלפון שלי. היה מאוד מאוד קנאי. הוא היה אובססיבי ברמות מטורפות, הוא אמר לי מה לעשות ומה ללבוש". 
 
בכתבה הובאו עדויות של סטודנטים שלומדים במכללה עם א.ק, ומעידים כי הם נמצאים בסערה מאז שידור התוכנית. חלקם אף תיארו תחושה של בהלה. "אנחנו מרגישות בסרט אימה", אמרה לחדשות 10 חברתה לכיתה של א. ק בפנים מטושטשות. "אנחנו לוקחות איתנו גז מדמיע ולא הולכות לשירותים לבד. רוצות שהסיפור הזה ייגמר".