איילת זורר התראיינה היום (שישי) לראשונה על פרשת גולברי, במסגרתה חברת האופנה הגדולה ביטלה את ההתקשורת עם השחקנית והדוגמנית המצליחה מכיוון ש"המראה שלה השתנה לרעה". "ככל שהשנים קרובות יותר, אני מרגישה יותר קרובה מלהיות מבסוטית וליהנות מהחיים. הפנמתי, בין אם בכח או לא, שהדברים חולפים, שהעולם זז קדימה", אמרה זורר בראיון ל"אולפן שישי" בחדשות 22. 

"אני צוחקת לכל הפרשה הזו, גם כי זה לא מרכז החיים שלי, אבל גם בגלל שדי - עבר הזמן, עכשיו צוחקים על זה. זה נכון שכשזה רק התחיל זה היה קרוב יותר להיות צחוק של בעתה", אמרה זורר, שחתמה לאחרונה על קמפיין נרחב עם "המשביר לצרכן". "מה שעברתי הוא אמנם עסק פרטי שלי, אבל זה נוגע לליבן של הרבה נשים. יש מגמה מאוד חיובית בעולם של קמפיינים של בני 50, 60  ואפילו 70. ועוד ישמעו על זה בארץ". 

איילת זורר. צילום: יניב אדרי
זורר סיפרה כי קיבלה תמיכה אדירה כשהתפוצצה הפרשה. "קיבלתי המון טלפונים ואימיילים ותגובות חמות מחברים, כולל כאלו שלא שמעתי מהם הרבה מאוד זמן. זה היה מאוד מחמם לב. התמיכה, האהבה, הפרגון. זה לא היה משהו שהייתי זקוקה לו, אבל כן היה לזה טיימינג מאוד מדויק. המלחמה לא הייתה עליי, היא הייתה על כל מי שנלחם, כל מי שנלחם לקח את זה אישית".

איילת זורר הדגישה שהיא רואה תופעה של גילנות (אפליה על רקע גיל) שחייבת להיפסק. "יש פחד נורא גדול מהתבגרות ומהזדקנות. יש לי חברה בת 50 שעובדת בתחום עבודה מסויים, ורוצה להחליף מקום עבודה, אבל היא מפחדת שפשוט לא יקבלו אותה לעבודה בגלל הגיל שלה. זה נוגן לליבן של הרבה מאוד נשים".