כחצי שנה לאחר מותו של איש התקשורת מוטי קירנשבאום, סיפרה בת זוגו חני אילן על החיים בלעדיו. בראיון הערב (שישי) לערוץ 2 אמרה בדמעות: "החיים בלעדיו משעממים. אין עם מי לישון, מוטי לא איתי. קצת איבדתי את שמחת החיים שלי. הוא נורא חסר לי". היא הוסיפה בבכי: "עם מוטי הייתי מאושרת, אין לי את אותו אושר". 

אילן סיפרה על הרגע הקשה בו גילתה כי מוטי מת: "אני חוזרת הביתה, יש שקט. פתחתי את הדלת. שקט שהפריע לי. שקט שהוא מוזר, לא מוכר. אני מסתובבת בחדרים, מסתכלת על שולחן האוכל. אמרתי אולי הוא יושב בחוץ בבריכה. אני מתקרבת ורואה את מוטי יושב על הכיסא עם ראש שמוט על השולחן. אני מרימה את הראש והוא לא עונה לי. הרמתי טלפון למד"א". 

בת זוגו של איש התקשורת האהוב טענה כי "איפשהו שכחו אותו בדרך. המספידים שידעו שאני בזוגיות עם מוטי, פנו למשפחה ושכחו להזכיר אותי. ביום הראשון של השבעה, כשהגופה עוד חמה, הם ביקשו שלא אשב איתם שבעה. ההתנהגות שלהם הייתה מחפירה. נשארתי בבית עם הזכרונות שאנצור כל חיי". 

 חני טוענת כי מגיעה לה להיות מוגדרת כידועה בציבור של קירשנבאום ולקבל את כספי הפנסיה שלו. המשפחה מנגד טוענת כי הם לא באמת היו ידועים בציבור וכי השניים התגוררו בנפרד. " הכסף מגיע לי, היינו כמו בעל ואישה", טענה בתגובה אילן. 

אילן סיפרה כי קירשנבאום שילם מחיר על דעותיו הפוליטיות:
 "הוא התייאש מההנהגה, מהדרך שבה הדברים התנהלו. הוא היה אומר: 'חני, הנכדים שלי בטח כבר לא יחיו בארץ'. הציבור מדי פעם היה מאיים עליו, הוא היה מקבל טלפונים מאיימים על איזו אמירה שהוא אמר בטלוויזיה או מכתבים עם דם. שאלתי אותו הוא לא מפחד, הוא אמר 'לא'. זה מוטי".


ממשפחת קירשנבאום ביקשו שלא להגיב לכתבה. 

כפי שהתפרסם לראשונה במעריב, בין אילן לילדים ישנו סכסוך. "היא פה כבר כמה זמן", אמר כנען, בנו של קירשנבאום, ל"מעריב", זמן קצר לאחר מות אביו. "והיא בת הזוג שלו, אבל היא אישה נוראית". אילן טענה מנגד כי "היו לנו שמונה שנים נפלאות, בדיוק כמו שניסחתי שם, ומה שאמרתי שם זה על קצה המזלג ממה שהיה לי עם מוטי, מערכת יחסים כל כך אוהבת, נאמנה, הייתי האישה של חייו. את כמעט מושכת אותי בלשון. אני הייתי האישה, באופן חד־משמעי, של כל חייו"