"אני כועסת מאוד, זה משהו שעצר לי את החיים לגמרי. אנשים צריכים לתת את הדעת על מה שהם עושים על הכביש ושיש לזה מחיר מאוד גדול". כך, בזעם עצור כשהיא ישובה על כיסא גלגלים במבואת בית החולים איכילוב בתל אביב, מלמלה אתמול ורה קפלן. לפני כעשרה ימים היא ובנה בן השנתיים וחצי נפצעו באורח קשה מפגיעת רכב ברחוב חיים לבנון שבשכונת רמת אביב. ביומיים האחרונים השתפר מעט מצבם והוא מוגדר כעת בינוני.
 
"זה היה יום מקסים, כמו כל יום. הלכתי לאסוף את הילד שלי מהגן", שחזרה קפלן. "תמיד אני מסבירה לו על החוקים של מעבר חצייה. אמרתי לו 'אמיתי, תסתכל, תמיד יש איש ירוק ויש איש אדום. באיזה איש עוברים?' הוא אמר לי 'איש ירוק'. כשחיכינו לאיש הירוק זה הרגע האחרון שאני זוכרת".
 
אשר לתהליך ההחלמה והשיקום הודתה קפלן כי היא "מרגישה מאוד כאובה. מחכה לי דרך שיקום ארוכה מאוד. אני לא יכולה לעשות שום דבר בכוחות עצמי. לכל דבר אני צריכה עזרה צמודה – לצחצח שיניים, לשטוף פנים ולהביא בקבוק שנמצא לידי".
 

בנה, שנפצע באורח קשה בגולגולתו, החל לפני שלושה ימים לנשום בכוחות עצמו. "הוא ילד שעבר טראומה קשה מאוד ולא מדבר כרגע. אני מקווה מאוד שהוא ישכח את זה ושהוא ישתפר ושזה יישאר מאחוריו".

מחקירה ראשונית של התאונה עולה חשד שהאם ובנה הפעוט נפגעו בעת שהיו במעבר חצייה בעקבות תאונת שרשרת, שככל הנראה קרתה לאחר שנהגת רכב מסוג פולקסווגן גולף עברה באור אדום. תאונת השרשרת העיפה רכב מסוג פורשה, שפגע באם ובבנה הפעוט, ועל פי החקירה, נהגה לא היה אשם בתאונה.