האם בית ספר במרכז הארץ הסתיר מהורי התלמידים שאחד המורים נחשד בביצוע מעשים מגונים בתלמידים בבית הספר הקודם בו לימד? דנה ספקטור ורן שריג שוחחו ב"רדיו ללא הפסקה 103FM" עם אמא לילד, שלמד אצל מורה, גבר בשנות ה-30, אשר חשוד בביצוע מעשים מגונים בשלושה ילדים בני 10 עד 13. חלק מהמעשים נעשו לעיני כיתת תלמידים. "הוא עשה את זה לכאורה בבית ספר אחר והגיע לבית ספר שלנו, לאחר ששם נפתחה בעבר חקירה, שנסגרה", סיפרה האם. "כשהוא הגיע אלינו לכאורה קיבלו אותו בלי לדעת שהיה משהו, והוא לימד כמורה ומחנך בכיתות הגבוהות של בית הספר היסודי, וגם ריכז תכנית גדולה והיינו מקושרים איתו בוואטסאפ".



 



"לפתע פתאום הוא נעלם", המשיכה האם והוסיפה: "כנראה שהחקירה נפתחה מחדש כי אחד הילדים מבית הספר הקודם התעורר, סיפר מה שסיפר, פתחו את החקירה שוב, והמורה פשוט נעלם, ואנחנו לא יודעים כלום. אמרו לנו שהוא לא נמצא וניסו להתחמק. לא הבנו, רק שכל יום מבטלים שיעורים, ובית הספר לא אמר כלום, עד היום, זה הקטע האבסורדי. הם הוציאו איזה מכתב מאוד אמורפי. לא ידענו מתי הוא יגיע ומתי לא, כשצריך לאסוף את הילדים מבית הספר כי הם קטנים".

"הסיפור התפוצץ בעיתונות לפני כשבוע", ציינה אימו של הילד, "ושאלנו איך מסתירים מאיתנו דבר כזה, ואם הוא פגע באחד הילדים בבית ספר שלנו? אז מה אמרו לנו, שהוא עושה את זה רק לפני כל הכיתה". לטענת האם בבית הספר הכחישו וטענו כי לא ידעו על המתרחש: "המנהלת טוענת שלא, שזה לא נאמר לה. היא טוענת שפנתה לבית הספר הקודם ואמרו לה שהכל בסדר. אבל כשמגיע מורה חדש המנהלת צריכה לקבל תעודת יושר, ולפי הידוע לי לכל מי שעבר חקירה יש איזשהו רישום. היא טוענת שהביאו לה תעודת יושר, אבל ככל הנראה הוא הביא לה תעודת יושר ישנה".

"כרגע המורה במעצר וחקירות, אין מורה ולא מדברים עם הילדים", הדגישה האם. "הבן שלי בכלל לא מבין, הוא מבין רק שאמרו לו שהמורה רצח או שדד בית. אף אחד לא אומר להם, אז ילדים שלא מדברים איתם ממציאים קונספירציות, הם די דומים לנו. אז בהתחלה אמרו לו שהוא רצח. אחר כך הוא סיפר לי שהמורה נגע בילדים. אמרתי לו שכן, אין מה לעשות, בגלל זה אני אומרת לך להיזהר, אל תאמין לא באבא של חבר ולא באח של חבר, ושיש לו פדופיליה, שזו מחלה, והוא חולה".

עריכת תוכן 103FM: אסף נבו