טל ברמן ואביעד קיסוס ממשיכים לנסות ולפענח את הפרטים הנסתרים בפרשת ענבל אור. השניים, שכבר עסקו בנושא מספר פעמים בשבועות האחרונים, ממשיכים לעקוב מקרוב ובעיקר מנסים להבין מאיפה החוצפה של יזמית הנדל"ן, שנראתה במהלך השבוע פותחת שולחן עם חברים במסעדה. ברמן תהה האם היא בכלל מודעת למה שקורה סביבה, בעוד שקיסוס תיאר לעצמו שאת הארוחה כנראה 



השניים המשיכו לעקוץ את אור, כשעל הפרק עמד גם הטעם העיצובי שלה. הקונים הגיעו וסיפרו כי הכסא, השולחן, המדפסת. הכל הגיע באיכות ירודה. השניים פנו שוב אל הרוכשים ושאלו: "איך יכול להיות שאנשים נתנו את כל הונם במשרדים שנראים ככה? הכל נראה מפואר מרחוק, ואחר כך מתמוטט. יש צילום שלה, ותמונה של רב, כי תמיד יש תמונות של רב. מי האלוהים שלך חתיכת דוחה? שהלכת וקנית רולקסים מכסף על דירות? איזה אלוהים יש לך? 
בסופו של דבר אלה הכנסות, זה כסף של אנשים שניתן על חשבון הדירה, כסף שצריך להיות מנויד לטובת בנייה. הרנג'רובר שלה זה במקום ריצוף לכמה דירות דירה. היא צריכה להסיע, אז היא צריכה את הרכב הזה. גם בר רפאלי נכנסה בשלב מסוים לתמונה, והחלבונים שצריך לאימוני הכושר.


כבר בהתחלה כיוונו חיצים השניים חיצים אל "אוכלי הנבלות" שהגיעו אל מכירת החיסול אמש, כדי לקנות את הציוד. טל עוד הבין אותם, אך כאשר אביעד פתח את הפה, כנראה שמי ששמע את זה והיה שם, זז באי נוחות: "איך אפשר לשבת במקום שאדם אחר הפסיד? אין לי אמפתיה כלפי ענבל אור, אבל הייתי יושב שם הייתי אומר לעצמי 'יא חתיכת זולל נבלות'. אני לא מאמין בקארמה, אבל יום אחד זה יתגלגל אליך".


תוכנית הבוקר של טל ואביעד, א'-ה', 7:00-9:15, ב-ECO99FM