המשטרה בודקת את כל כיווני החקירה בנוגע לנסיבות שבהן ככל הנראה נרצח לפנות בוקר (שבת) נער בן 17 בגבעת המורה שבעפולה. מפקד המחוז הגיע לזירה, שנסגרה מאז נמצא שם הנער הפצוע, שמת מפצעיו לאחר מכן. המשטרה בודקת אם מדובר בוויכוח שהסתיים ברצח או לחילופין סכסוך מהעבר על רקע פלילי.



בשעה 03:35 נמסר למד"א מרחב גלבוע על פצוע ברחוב אבן גבירול בעפולה. חובשים ופאראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים העמק, עם פגיעה חודרת בחזה, כשהוא מחוסר הכרה ומונשם. 
 
פאראמדיק מד"א, אמיר אלישע, שהגיע למקום סיפר: "על הכביש שכב נער כבן 17 מחוסר הכרה עם פציעה חודרת בפלג גופו העליון, הענקנו לו טיפול רפואי שכלל חבישה ועצירת דימום בשטח ופינינו אותו לבי"ח תוך כדי המשך טיפול רפואי כשהוא מונשם ומצבו מוגדר קשה".

הפצוע פונה כאמור במצב קשה לקבלת טיפול רפואי והצוות הרפואי נאבק על חייו  אך הוא מת מפצעיו. כוחות משטרה סגרו את הזירה לצורך איסוף ממצאים.

לפני ארבע שנים: רצח באותו המקום


לפני ארבע שנים נרצח באותו מקום בדיוק יוסי אטיה, בן 57, ושלושה אחים ואדם נוסף הואשמו אז ברצח שלו. בנו של אטיה תקף את אחד הנאשמים כמה שעות לפני הרצח, ריסס אותו בגז מדמיע ודקר אותו באחוריו. הנאשמים החליטו לנקום באטיה, ארבו לו ורצחו אותו בדקירות סכין. גם נגד שניים מבניו של המנוח הוגשו כתבי אישום בגין תקיפת חלק מהנאשמים.

חקירה ראשונית של משטרת עפולה העלתה כי מדובר בסכסוך ישן בין שתי משפחות המוכרות למשטרה. הקטטה החלה בשעות הצהריים ונמשכה עד לרגע שבו נדקר אטיה, בשעות הערב.