לקראת העצרת: צ'רלי אזריה, אביו של אלאור, החייל המואשם כי ירה במחבל מנוטרל, התראיין היום (שלישי) לגלי צה"ל ואמר: "זו תהיה עצרת לתמיכה בחיילי צה"ל, לא פוליטית, לא יהיו חברי כנסת, סך הכך רוצים לתמוך בבני ורוצים שיתנו גיבוי לחיילי צה"ל".



"אף אחד לא קורא לא לרמטכ"ל ולא לשר הביטחון, אמר אזריה והוסיף, "אנחנו מחבקים את הרמטכ"ל ואת כל חיילי וקציני צה"ל, מה שאנחנו עושים זה כדי שהעם יגיד את דבריו". אזריה אמר כי בנו פעל כשורה: "הוא גיבור כי הוא פעל כפי שמלמדים אותו לפעול וכפי שבכל סיטואציה חייל סביר היה פועל. כל חייל קרבי שהיה מגיע לסיטואציה הוא היה עושה אותו הדבר, זה שהיו שם חיילים שאננים זו בעיה שלהם".



אזריה הגיב לכך שאייל גולן ביטל את השתתפותו בעצרת, לאחר שגם הזמר דוד ד'אור ביטל את הגעתו ואמר: "אני לא רוצה להיכנס לזה, אני מתנצל שאולי העמדתי את אייל גולן במצב כזה, הוא לא רצה להגיע ולשמח את הקהל אלא רצה לתמוך אז".



כזכור, אתמול הותר צו איסור הפרסום על שמו של אלאור אזריה, לאחר שההגנה ביקשה להסיר אותו ולתביעה הצבאית לא הייתה התנגדות. במהלך הדיון אתמול, השופט, סא"ל רונן שור, אמר כי "קיימת תשתית ראייתית לעבירת הריגה, אולם יש רצף ראיות מוחלשות". השופט קבע כי החייל לא ישוחרר ממעצר פתוח ויישאר בו עד תום ההליכים המשפטיים. עם זאת, הוסיף השופט כי הוא יוכל לצאת ממעצר לחגוג את ליל הסדר עם משפחתו. סנגורו אמר בדיון: "הוא ידע שהעדלאידע עומדת להתחיל וחשש כי ילדים יגיעו לזירה".