אופנוענים רבים מכל רחבי הארץ, ותיקים וחדשים, יגיעו גם בערב חג פסח הקרוב לצפות בזריחה מעל הר בנטל במרום גולן, 1,200 מטר מעל פני הים. "גם בפסח הזה, בפעם החמישית ברציפות, החלטנו להמשיך את המסורת, להגיע מיד לאחר ארוחת ליל הסדר, לצפות בזריחה מהר בנטל בגולן לאחר רכיבה מאתגרת", סיפר האופנוען הוותיק זוהר בן דרור, ממארגני הרכיבה המסורתית. 

"זו חוויה אמיתית וקיימת עוצמה גדולה ברכיבה על אופנועים, בחבורות גדולות. ההתארגנות לטיול מתבצעת דרך פורומים ודף בפייסבוק. רוב המשתתפים הם אופנוענים ותיקים שמחפשים אתגרים. הזריחה מהר בנטל מתאימה לקבלת האביב וההתחדשות בחגיגיות בגובה 1,200 מטר מעל פני הים", אמר בן דרור.

האופנועים חונים בהר בנטל. צילום: גיל שביט
קצת לפני הזריחה, על ההר, יחכה להם שפי מור, מנכ"ל תיירות מרום גולן, עם קפה של בוקר. תכנית המסע -  האופנוענים הדרומיים מערד, באר שבע וישובים בדרום, יצאו בסיום ארוחת ליל הסדר בשעה 1:30 בלילה ויפגשו בחניון הסינמה סיטי בגלילות, עם הרוכבים ממרכז הארץ. משם, בשעה 2:15, תצא צפונה שיירת האופנועים לכיוון צומת אלונים, בה יחברו לרוכבי חיפה והאיזור. נקודת האיסוף האחרונה תהיה בצומת מחניים, בה יחברו אליהם גם אופנועני הצפון. לאחר מכן, יעלו כולם בשיירה ארוכה להר בנטל בצפון רמת הגולן. 

"אנו מקווים, כי מספר המשתתפים יגדל כבכל שנה, וכמובן - מקווים לראות מלבד הגברים האופנוענים בחבורה גם נשים רוכבות, שיצטרפו אלינו לאירוע" אמר בן דרור ומוסיף, כי כלקח משנה שעברה, השנה לא יהיו מארשלים (מכווינים) במרבית הצמתים ,עקב הזמן הממושך להמתנה בקור, וכי הוא ממליץ  לרוכבים ובמיוחד למובילי הקבוצות להכיר את המסלול או לנווט עם הסמארטפון.

פרטים נוספים ניתן למצוא בפייסבוק - בעמוד של זוהר בן דרור או בעמוד האירוע "רכיבה לכבוד הזריחה בהר בנטל רמת הגולן".