הקומיקאי ציון ברוך הפך לפני כמה חודשים לאבא, כאשר נולדה בתו אלה אנדראה, מנישואיו לדוגמנית יאנה יוסף. בראיון לאיריס קול ב"רדיו ללא הפסקה 103FM" סיפר ברוך: "אלה אנדראה בת 5 חודשים והיא בסדר, ברוך השם, מהמם. היא רואה אותי ונגנבת. איך יאנה אומרת לי, אני כל היום איתה, אתה רק מגיעה היא מתלהבת. הלילות סבבה, כאילו לאט לאט, עכשיו אנחנו קצת מתחילים לחזור לעצמנו ולישון במיטה. היינו ישנים בספה. יותר אשתי, כי אני צילמתי שלושה חודשים, לא הייתי בבית, אז בכלל היא הייתה לבד. אבל זה החלום, להתחתן עם רוסיה, זה הפיתרון. להתחתן עם רוסיה, הן המרוקאיות החדשות. היא עושה כמעט הכל, והבעל, רק תלך לצילומים כמו שצריך, תעבוד כמו שצריך, ותביא את האשראי. סתם. היא מאוד מפרגנת לי ומאוד נותנת לי. יש לי אישה שתודה לאל, זכיתי".

"יאנה עצמה עושה קמפיינים לתכשיטים והלבשה", סיפר ברוך על אשתו, "וכשהיא בזה לא אני איתה, חמתי איתה, שאגב זה עוד דבר גאוני, שיש לך את ה'בבושקה' שישנה אצלך על הספה, אני רוצה לרשום על זה פטנט. זה אפליקציה הדבר הזה. חמתי, אימא של יאנה בת 45, היא חברה. יש משהו גאוני בתורה שאומרים לעשות ילדים מוקדם. זה מטורף, כי היא בת 45 והנכדה זו כאילו הבת שלה".

תערוכת הציורים והבובות שערך ברוך לפני כמה חודשים עוררה עניין, כאשר יוצרת בובות טענה שהעתיק ממנה. "זה מאוד הצחיק אותנו ולא התייחסנו כל כך", אמר ברוך, "הסוכן שלי אמר לי שזה מדהים, כל דבר שאתה עושה נהיה רעש סביבו, אז בסדר, יאללה, תתקדם. מישהי שמעצבת בובות ומלבישה אותן, אמרה שאני ציירתי אותן כמו שהיא הלבישה אותן. אמרתי שמאוד החמיא לי שזה בובה אמיתית וזה ציור וחשבו שזה אותו דבר, זה רק אומר לי שאני מצייר יפה. לא התייחסתי כל כך, אבל בסדר. בתקופה שהכרתי את יאנה ראיתי באינסטגרם כל מיני בובות כאלה, ואז פתאום נהייתה תרבות כזו של הבובות האלה, אנשים התחילו לחדש אותן, וזה הדליק אותי בטירוף. הבובה הזכירה לי את אשתי, עם העיניים הגדולות האלה והראש הגדול הזה. אז התחלתי לצייר אותה והוספתי בובה שנקראת 'צ'יבורשקה', בובה של דובי רוסי, שאשתי אומרת שאני דומה לה, ועשיתי ביניהם סיפור אהבה, את כל הסיפור ביני לבין אשתי".

בפסח הקרוב יופיע ברוך עם חבריו לשלישיית "מה קשור" בהצגה לילדים "תיבת נוח", בה הם מגלמים את שלושת בניו של נוח, שם, חם ויפת. "כשיהיה לי בן אני רוצה לקרוא לו נוח ", אמר ברוך. "זו הצגה מדהימה וחינוכית, היסטרית, מבוימת על ידי משה קפטן, הכי ברודוויי עם שירים היסטריים. וכל החיות והטירוף, והבמה שהופכת להיות תיבה ענקית. זה מאוד מרגש, מצחיק וגם צנוע. אני מגלם בהצגה את חם, שהסיפור עליו שהוא ראה את אביו עירום ועלה עליו, ולכן הוגלה לאפריקה ואלוהים השחים את עורו, כלומר האפריקאים הם צאצאים של חם. ואנחנו בני שם. אני יודע את זה בלי קשר להצגה. יאנה ואני עברנו תהליך של גיור, וגם עוד לפני אהבתי לחקור תנ"ך. ההיסטוריה הזאת מעניינת אותי".

"אתה ממציא את הדמות, כי זה ילדים, אתה רוצה לעשות להם 'גוד טיים', אז אתה מצחיק ואתה לוקח את הסיפור הקיים ויותר מעדן אותו, שהילדים ייהנו, וזה יהיה אנטרטיימנט", סיפר ברוך, "ויש את הרשע שהוא תומר שרון, ואבי קושניר מדהים בתור נוח, מתאים לו, ובעיני ציפי שביט היא הכוכבת בתפקיד אשתו. אגב, נוח היה צמחוני. היה לזה איזכור בסרט עם ראסל קרואו, כשהבן שלו שואל אותו למה בני האדם אוכלים את החיות, ונוח עונה שהם מאמינים שזה נותן להם כוח".


עריכת תוכן 103 FM: אסף נבו