סתיו אלימלך, אביה של יובל אלימלך ושחקן עבר בהפועל באר שבע, פרסם היום (שבת) הודעת אבל לזכר בתו בת ה- 20 שנפלה מחלון ביתה אתמול ומתה מפצעיה. בהודעה שפרסם הביע סתיו את כאבו וכאב המשפחה והודה לאוהדים, לחברים, שחקני הקבוצה ותושביה על התמיכה והחיזוקים.



בהודעה, אשר פרסם בדף הפייסבוק שלו בצאת החג כתב " אסון גדול פקד אותנו עם מותה בטרם עת של ביתנו, אהובת ליבנו יובל ז״ל. אין ביכולתנו לתאר את המתחולל בתוכנו, את העצב העמוק והאבל העצום שאופף אותנו. מאז היוודע דבר האסון, משפחת העיר באר שבע, אנשי ואוהדי הפועל באר שבע, כולל שחקנים זרים ששיחקו איתי במהלך הקריירה, ואיתם אלפי מנחמים מכל רחבי הארץ תומכים ומחזקים אותנו ועל כך מסורה להם תודתנו הכנה והעמוקה. בסמוך לביתינו מדליקים אוהביה של יובל נרות זיכרון ומשאירים מכתבים לזכרה, דבר שמחזק ומרגש אותנו עד מאוד. מועד ההלוויה טרם נקבע ונודיע עליו ברגע שיוודע".






כזכור, יובל נפלה אל מותה מחלון ביתה שבדרך המשחררים בבאר שבע. היא נפצעה אנושות מהנפילה ומותה נקבע מאוחר יותר בבית החולים סורוקה בבאר שבע. אביה, סתיו אלימלך, ששיחק בקבוצת הפועל באר שבע. אלימלך משמש כיום מנהל בתי הספר לכדורגל של הפועל באר שבע. מועדון הפועל באר שבע כתב בתגובה לאירוע: "הפועל באר שבע משתתפת באבלה הכבד של משפחת אלימלך ושל סתיו עם מותה בטרם עת של יובל. ליבנו איתך סתיו יקר, שלא תדע עוד צער לעולם".

מותה הצטרף לחג רצוף אסונות, כאשר היום בבוקר נקבע מותה של אור אלבז, אשר נפצעה בתאונת הדרכים הקשה במנהרות הכרמל. לאחר מכן, בתקרית נוספת של נפילה מגובה שהתרחשה היום, נער כבן 17 נפל מגובה של כשלוש קומות בקלנסווה. חובשים ופאמדיקים של מד"א העניקו לו במקום טיפול רפואי ופינואותו לבית החולים בלינסון כשהוא במצב קשה עם פגיעה רב מערכתית.

הבוקר נהרגו שני סטודנטים ישראלים בתאונת דרכים ברומניה, ושניים נוספים נפצעו. ההרוגים, תאופיק (מוחמד) אלקרינאוי ודיאא זובידה והפצועים מאמון ג'בור וסלאח קרינאוי, בן דודו של תאופיק, למדו רפואה באוניברסיטה מקומית.