הרשויות ברוסיה מכחישות טענות על כך שנציג ישראל לאירוויזיון 2016, הזמר חובי סטאר, הושפל בשדה התעופה במוסקבה בגלל היותו הומוסקסואל, טענות שנשמעו בתקשורת הישראלית. 

חובי סטאר הסביר בראיון לרשת טלוויזיה במלטה כי לפני כמה שבועות הוא הגיע למוסקבה עם זמרים נוספים כחלק מקידום האירווויזיון, ואז לטענתו הוא הושפל בביקורת הדרכונים בשל נטייתו המינית. 
"במוסקבה אנשים היו קשים איתי, אולי כי אני הומו, או בשל הלבוש שלי, או אולי בגלל שאני מאופר - אני לא יודע", אמר סטאר. "כשניסיתי להיכנס לרוסיה היו לי בעיות בביקורת הדרכונים. הם אמרו לי שאני לא יכול להיכנס, הם לקחו את הדרכון שלי, קרעו אותו וצחקו עלי". סטאר נאלץ לגשת לשגרירות ישראל במוסקבה כדי לקבל דרכון חדש. 

"אכן היו כמה עיכובים כאשר סטאר ניסה להיכנס לרוסיה, אבל אף אחד לא ניסה להשפיל אותו בשום דרך", הסביר דימיטרי מלניקוב, הנציג המתאם של רוסיה לתחרות הזמר האירופית. "הוא היה לבוש בצורה שמושכת את העין, מה שאולי גרם לפקיד בנמל התעופה לחייך", הוסיף. 
"זה מדהים שזה קרה במסגרת קידום האירוויזיון, כי השיר שלי לתחרות מדבר על שוויון, ועל כך שכולם נולדו אותו דבר", הסביר הזמר בראיון.