משטרת ישראל עצרה את אורי ריבקין, תושב אשדוד (52) החשוד בביצוע מעשים מגונים בקטינות ברחבי גוש דן. לאחר שביקשה את עזרת הציבור בחיפושיה אחר חשוד במעשים מגונים ברחבי גוש דן, עצרה אתמול המשטרה את החשוד במעשים. הבוקר (שלישי) יובא ריבקין לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בתל אביב. מדובר בעשרות מקרים כשגילן של הקטינות נע בין 10 ל-11. מיד עם קבלת התלונות הוקם צוות חקירה מיוחד במרחב איילון.



חשוד במעשה מגונה בתל אביב

בחקירה התברר כי באחד המקרים, ניגש החשוד לשתי קטינות בכניסה לבניין בו הן גרות וביקש מהן למדוד בגד ים, באמתלה שהוא מורה לשחייה ומעוניין לראות איך נראה עליהן בגד הים. הוא נכנס איתן למקום מוסתר ושם ביצע את זממו. במקרה אחר ניגש לקטינה שנשאה את האופניים שלה בכניסה למעלית בבניין בו היא גרה ושוב, הציע לה למדוד בגד ים ואז ביצע את זממו.



במשטרה מבהירים כי החקירה בעיצומה וכי כל מי שיודע פרטים נוספים, על מקרים המקושרים לחשוד, מתבקש לפנות בדחיפות לתחנת משטרת מרחב איילון או להתקשר למוקד 100 של המשטרה.




נלכד המטריד הסדרתי



מעצרו של ריבקין מצטרף לגל מעצרים נוספים. גבר שנהג בשבועות האחרונים לארוב לנשים צעירות בעת שעברו ברחובות במרכז תל אביב ולהפשיל את מכנסיו ולאחר מכן להימלט נלכד אתמול. לתחנת לב תל אביב הגיעו תלונות של נשים שנתקלו בתופעה, ונפתחה חקירה בניסיון ללכוד את אותו האיש. מהחקירה התברר שהוא לא תקף אותן ומדובר במעשה מגונה, הטרדה מינית ובדפוס פעולה שחזר על עצמו.



ערנות של עוברי אורח הביאה אתמול לתפיסתו של החשוד בשעת מעשה. הוא נלקח לחקירה ונעצר על ידי שוטרים שהוזעקו למקום. כעת במשטרה בודקים האם היה מעורב במקרים ובאירועים נוספים ומעריכים שבעקבות מעצרו והפרסום יוגשו תלונות נוספות.



תגובת סנגוריו של החשוד מתל אביב, עורכי הדין יגאל כהן וליאור בנימין: ״מוקדם עדיין להתייחס לחשדות, שכן אנחנו נמצאים עדיין בשלב המעצר והפרטים לא ידועים לאשורם, אך ניתן לומר שהדברים לא כצעקתה. אנחנו מבקשים להזכיר כי מדובר באדם ללא עבר פלילי, וצריך לשמור על כבודו ועל כבודה של משפחתו, ולא לפגוע בתדמיתו בשלב מוקדם כל כך״.