בעל ואישה, שניהם כבני 60, נמצאו הבוקר (חמישי) ללא רוח חיים בדירתם ברחוב פרי מגדים במעלה אדומים כשהם ירויים בפלג גופם העליון. במשטרה חושדים כי מדובר ברצח והתאבדות. ככל הנראה מדובר בבעל שירה באשתו שהיתה חולה סופנית לאחר שהם תכננו את המעשה.



מן המשטרה נמסר כי התקבל דיווח על קולות ירי, ושוטרים שהגיעו למקום החלו לבדוק את נסיבות האירוע. בחדשות ערוץ 2 דווח כי ככל הידוע בנם של בני הזוג הוא שגילה את אביו ואמו ויצר קשר עם כוחות ההצלה, שהגיעו למקום והחלו בביצוע פעולות החייאה בבני הזוג - אך נאלצו לקבוע את מותם בזירה.



פאראמדיק מד"א דני ריכטר שהגיע למקום סיפר: "ראינו בדירה גבר ואישה מחוסרי הכרה עם פציעות חודרות בפלג גופם העליון. ניסינו להעניק להם טיפול רפואי אבל הפציעות שלהם היו קשות מאוד ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותם במקום".



לפני כחודשיים וחצי אירע חשד לרצח והתאבדות בחדר מדרגות בבניין מגורים ברחוב יהושע בן נון בשכונת שעריה בפתח תקווה. צרור יריות ארוך שנשמע מאחד הבניינים בשכונה השקטה בדרך כלל, הקפיץ למקום כוחות גדולים של משטרה שמיד עם כניסתם לחדר המדרגות הבינו כי מדובר בזירה קשה ביותר. בגרם המדרגות המוביל לקומה השנייה נראו מוטלות שתי גופותיהם של צעירים כשהם ירויים בפלג גופם העליון ולצידם אקדח, קסדה וצרור מפתחות.



השכנים שנותרו מבוהלים בדירותיהם סיפרו על מספר יריות רב שנשמע ולאחר הפסקה קצר נשמעה ירייה נוספת. השכנים התבצרו בדירותיהם מחשש ראשוני שבאחת הדירות מתבצר חשוד שכביכול ביצע את הרצח.



אלא, שמחקירה ראשונית עולה החשד לפיו שוטר מג"ב בן 34 תושב חדרה, הגיע לזירה כשהוא רכוב על אופנועו אותו החנה בכניסה לרחוב בין רכבים חונים, ככל הנראה בשל החשד שהצעיר האחר בן ה-32 מנהל קשר אישי עם גרושתו.



השניים יצאו החוצה מהדירה אל חדר המדרגות במהלך ויכוח שנתגלע ביניהם ושם על פי החשד ירה השוטר מספר יריות בקורבן ולאחר מכן ירה בראשו והתאבד. צוות זק"א בראשותם של ישראל גודלבסקי, חיים אוטמזגין ובערלה יעקובוביץ, הגיעו למקום וטיפלו בפינוי הגופות.