הוארך מעצרה של העיתונאית החשודה בשפיכת שמן רותח על אמה, זאת בהתאם לבקשת המשטרה שמעוניינת לשלוח אותה לבדיקת הסתכלות פסיכיאטרית. במשטרה מתכוונים לשנות את סעיפי החשדות כנגד הצעירה, זאת לנוכח חומרת פציעתה של האם הנמצאת בסכנת חיים, ולאור כך שגרסתה של החשודה לא עולה בקנה אחד עם העולה בחקירה. לא מן הנמנע כי במשטרה יגבשו תמצית חקירה וראיות לפיהן עולה חשד לביצוע עבירה של ניסיון להריגה. כמו כן הוארך צו איסור הפרסום על שמה.


"חקירה לא פשוטה"

גורם בכיר במשטרה טוען כי "מדובר בחקירה לא פשוטה כלל שכן החשודה דבקה בעמדתה לפיה מעדה על שואב האבק הרובוטי וכתוצאה מכך נשפך השמן על גופה של אימה. לגרסה הזאת אין כל ביסוס, ובחקירתה מתגלות סתירות רבות".



עוד מתכוונים במשטרה להחשיד את העיתונאית הצעירה בעבירות של שיבוש ראיות ורמז על כך עלה מדברים שהעלה בית המשפט בדיון הקודם. על פי אותם דברים וכן כעולה מהחקירה הצעירה , מיד לאחר ששפכה לכאורה את השמן הרותח על גופה של אימה העלימה על פי החשד מספר ראיות מהזירה ושיבשה כביכול את החקירה. הצעירה שטפה את המקום ועזבה את הדירה.



כזכור, הצעירה, עיתונאית שעובדת במספר כלי תקשורת, נעצרה ביום ראשון על ידי המשטרה בחשד לניסיון גרימת מוות לאחר שעל פי החשד שפכה על אמה שמן רותח בשנתה וגרמה לה לכוויות קשות. האם, בשנות ה-50 לחייה, מאושפזת במצב אנוש בבית החולים מאיר בכפר סבא כשהיא מורדמת ומונשמת.