הפרקליטות החליטה לדחות את הצהרת התובע בחשדות נגד הרוצח הסדרתי לכאורה, פיודור בייז'נרי, שמוחזק במעצר במטה מחוז חוף בחיפה 53 ימים. גם אם בפרקליטות יוחלט ברגע האחרון שלא תוגש הצהרת תובע, כפי שצופים החוקרים במשטרת חיפה, המשטרה תבקש להאריך את מעצרו לזמן נוסף כדי לאפשר השלמות חקירה בשניים מהמקרים שבהם יש לחוקרים ראיות נגדו.

בייז'נרי עצור בחשד לארבעה מעשי רצח של נשים שאותן הכיר ועל פי החשד קיים עם כל ארבע הנשים קשרים שכללו יחסי מין. הוא קשר עצמו לשתי זירות הרצח במהלך הימים שבהם היה נתון במעצר. לאחת מהן הוא נקשר על ידי החוקרים באמצעות איכון הטלפון הנייד שברשותו ולזירה השנייה הוא נקשר בראיות אחרות. בשני המקרים האלה אם וכאשר תחליט הפרקליטות להגיש הצהרת תובע היא תפעל להגשת כתב אישום. הסיכוי כי תוגש הצהרת תובע על כל ארבעת מקרי הרצח נראה בשלב הזה קלוש.
 
החשוד הודה ששכב עם שלוש מארבע הנרצחות, אולם לטענתו הוא לא רצח אותן וכי את הנרצחת מתל אביב הוא בכלל לא מכיר. מהחקירה עולה כי אחת הנשים נרצחה לאחר שנאנסה. 
 
מקור בפרקליטות אישר כי ההחלטה אם להגיש הצהרת תובע לא סותרת את כוונת המשטרה לבקש היום את הארכת מעצרו והדבר מותר לה על פי הרשות שנתן לה היועץ המשפטי לממשלה.
 

בינתיים בזירות הרצח נמצאים לא מעט סקרנים וחלקם מנסים לשחזר את התנהגותו של החשוד. בזירה בחיפה ידע אתמול אחד השכנים לומר: "אני לא יודע לקרוא תווי פנים אבל היה לו משהו בעיניים שתמיד פחדתי ממנו. גם החיוך שלו היה בעייתי".