אירועי המשחק בין בית"ר ירושלים לבני סכנין לא עברו בשקט, אך כעת נראה כי יש שני צדדים למטבע, וכי להתפרעות אוהדי בית"ר יש גם צד שני, של השוטרים, אשר לא נהגו בדרך בה היו צריכים לנהוג. שבעה אוהדי בית"ר ירושלים הורחקו במהלך הדיונים בבית המשפט עד סוף העונה.
 
אז מי הצית את המהומה? לצד הטענות כי אוהדי בית"ר היו אלו שניסו לפרוץ לכר הדשא, ישנו תיעוד שעלול לגרום לחשיבה אחרת. בסרטון וידאו נראית אוהדת צעירה של הירושלמים כשהיא נדחפת על ידי שוטר באלימות קשה. יש לציין כי לא מדובר באוהדת אחרת, שהורחקה לשנתיים מהמגרשים לאחר שנטען כי היא זו שתקפה שוטר בעת מילוי תפקידו והתפרעה ביציע.
במקביל, בית המשפט דחה את בקשת המשטרה להרחיק לשלוש עונות אוהד בית"ר שנחשד בהשלכת אבוקה. סנגורו, עו"ד איתמר בן גביר, טען כי המשטרה הציגה סרטון בו נראה האוהד רק כמי שהתכופף אך לא הרים את האבוקה. "נתבע את המשטרה", ציין בן גביר.
אוהדת בית"ר מותקפת

אוהדים של בית"ר התלוננו כי המשטרה פעלה בכוח מוגזם נגדם, נכנסה בכח רב ומיותר לתוך היציעים, עצרה אוהדים חלקם שלא עשו כלום והחרימה תופים שלא בצדק. "באיזה מגרש בעולם מחרימים תופים לאוהדים?", התפלאו אוהדים של בית"ר.
לפחות 12 בני אדם נעצרו במהלך ההתמודדות כאשר 24 הוצאו מכתלי האצטדיון. עד כה הורחקו על ידי בית המשפט שבעה אוהדים.