סערת דבריו של סגן הרמטכ"ל, האלוף יאיר גולן, גרמה לכל הצדדים הפוליטיים להתייצב לצידו או כנגדו במהלך דבריו. מתנגדיו טוענים כי מדובר בחומר תעמולה משובח עבור אנשי ה-BDS, בעוד שתומכיו טוענים כי הגיע הזמן להסתכל למציאות של החברה הישראלית בעיניים. היום (ראשון) הגיעה תגובתו החריפה של נתן זהבי, בתוכניתו "זהבי עצבני" ב-103FM.

"ראש הממשלה תקף את דבריו של סגן הרמטכ"ל.



ברור לכולנו שהוא טעה. הרי אין התקרנפות, אין צביעות, אין התבהמות. הגברת מירי רגב, שרת החינוך והתרבות, אמרה שתפקידו של סגן הרמטכ"ל הוא לא להתעסק בחברה, וקראה לו להתפטר. שטייניץ רוצה נזיפה בסגן הרמטכ"ל. הם כולם צודקים, סגן הרמטכ"ל טעה, כמו שאיזנקוט טעה שביקר את החייל בחברון. כל מי שלא שייך למחנה של ראש הממשלה ולא מתלכד ומתחסד, ועומד על 4 בפני הקיסר ורעייתו, כולם טועים. רק שטייניץ, רגב, ביבי ושות' צודקים.

אז כן, שמענו איזה שדר מסריח, צווחן, בגלי צה"ל, שבציניות וחיוך אמר ש"סגן הרמטכ"ל הוא צריך להיות סגן ראש הוורמכט". איזה תותח. ירון דקל עשה לו 'נו נו נו סגל, תתבייש בך'. והיום הוא המשיך בשידור והיה מבסוט. ראיתי שהפכו את האלוף יאיר גולן, למשתף פעולה עם ה-BDS, כמטומטם. הוא אמר דברים נכונים, כל דבר אמת לאמיתה.
 

אתם לא סובלים את זה שקורה פה משהו לא טוב


"כל מילה אמת כואבת. אתם הסמרטוטים הימנים המסריחים, זה מוציא אתכם מדעתכם. בא אלוף בצה"ל, עטור תהילה ושבחים, שאתם, עד אותו רגע שהוא דיבר הייתם מוכנים לצחצח לו את הנעליים ואת השרוכים, ופתאום אמר לכם את האמת בפנים, הפכתם אותו לאפס מאופס, כמו שעשיתם לאיזנקוט. וכמו שתעשו לעוד בנאדם שיעז להגיד דברים שלא נמצאים אצלכם בחלק העליון שלכם שנקרא מוח. 

אתם לא סובלים את זה שקורה פה משהו לא טוב.  אתם חיים באופוריה שהקיסר ואשתו הם הכי טובים שהיו פה, אתם חיים באופוריה שאנשי ההתנחלויות, שחלק מהם באמת אנשים טובים, אבל חלק אחר שלהם חלאות המין האנושי. זה לא נתפס אצלכם. אני זוכר את הלהקה שמלקקת את התחת לשפטל, שהיתה צווחת ברדיו, שלא יכול להיות שמי ששרף את הילד אבו ח'דיר הוא יהודי, כי יהודים לא עושים זאת, אבל היהודים הודו בבית משפט שזה הם. 
כן, יהודי שורף ילדים, וכן שורף משפחה בביתה, וזה על הרקע שהם ערבים. הנאצים עשו זאת ליהודים, ולכן ההשוואה על התקופה הטרום נאצית היא נכונה, החברה מעוותת,  קיללו אותו את הקללות הכי מזוהמות, היס"מ היה צריך לאבטח אותו, אמרו לו שעל חשבון הרצח של החמאס הוא בונה כסף, חלאות. הקבוצה הזאת. לא בגלל שהם יהודים, בגלל שהם בני אדם שאמורים להיות אנושיים, הם יהודים שמשחקים ביהדות כאילו הן גזע עליון.
הילד היהודי הטהור, שלא תיגע בו יד ערבית. זה הנאצים היו אומרים על היהודים, וגופשטיין שערבי שהתאהב ביהודייה, לא יחיה איתה. זה הנאצים לא הצליחו. אז מה אתם מתחסדים? בא אלוף בצה"ל, דמות מחנכת, והתריע בפניכם את האמת, הביא לכם תמונת מראה בפרצוף, וכולכם נבהלתם? זוהי מדינת ישראל לקראת יום העצמאות. אחלה מדינה היתה, הולכת ומדרדרת, יש כאלה שצפוי לה חורבן מהיר, או עתיד מזהיר. בינתיים האנסים אונסים, הרוצחים רוצחים, העושקים עושקים, המושחתים ממשיכים להבריח כספים לחו"ל.

"דבילים כמוני שמתריעים בשער הופכים להיות בוגדים. אין לי בעיה עם זה. כל אלה שפגעו באלוף יאיר גולן, לא רק שאתם מסלפים ומשקרים, האלוף לא הישווה את צה"ל לנאצים, הוא לא הישווה לגרמניה הנאצית למדינת ישראל. גרמניה לא היתה נאצית אז, תופעות חברתיות, שמהן הפכה להיות גרמניה הנאצית. האזהרה היתה במקומה, חבל שכנופיית נתניהו לא השכילה להבין שהיתה פה אזהרה. הוא כמו הנביאים בתנ"ך, הוא התריע וקחו אותה, כמו רגב, יאללה, הלוואי שתזכי במקום הראשון בפריימריז".