תרצה אריאל, אלמנתו של הזמר מאיר אריאל ז"ל, מגדולי היוצרים של המוזיקה הישראלית, הגישה בקשה לפשיטת רגל. לדבריה, לאחר החרפה במצבה הכלכלי הקשה, ולאחר שספגה עיקולים, פונתה מביתה ועברה לגור עם בתה שירז.



האדמו"ר החילוני: 16 שנים אחרי מותו, מאיר אריאל חי מתמיד


אריאל סיפרה בראיון לגלי צה"ל על מצבה הקשה: "זה נעשה חמור מיום ליום, גם בתי שירז לא יכולה לעבוד ומטפלת בי, באמא שלה. אני במצב כלכלי, גופני ונפשי טוטאל לוס". 



אריאל, פועלת לשימור זכרו של מאיר באמצעים רבים, ובהם הוצאת ספרים ואלבומים, וערב שנתי לזכרו של מאיר המתקיים בעקביות:: "הערב הזה הוא גדול מכולנו. הוא מתקיים כל שנה כבר 17 שנה. אני חייבת שהאוצר הגנוז של מאיר יהיה נחלת הכלל של הדור הזה. כל כספי נועד כדי שמאיר לא ימות, אני דואגת שיישאר חי". תרצה סיפרה שהארכיון של מאיר, ששום גוף ציבורי לא דאג לשימורו, "מלא ביצירות מופת". 


פרופסור ניסים קלדרון, ששוקד בימים אלו על הביוגרפיה של אריאל, אמר כי המדינה חייבת לקחת על עצמה את שימור זכרו של מאיר: "המורשת של אריאל היא נכס תרבותי כבד משקל. יש מוסדות עבריים, החל מהספרייה הלאומית ועד מכון גנזים, שצריכים להתנער מהאשליה שהם יכולים להמשיך לקבל ארכיונים מהמשפחות בחינם, כיוון שמשפחות נשארות חסרות כל במקרים רבים מאוד. תרצה צודקת בדרישה שמוסדות ציבוריים ייקחו עליהם את העול הזה".