התפתחות נוספת בפרשת רצח שי שירזי. חוקרי היאחב"ל בלהב 433 במשטרה עצרו היום לחקירה חשוד נוסף במעורבות בחיסולו של שירזי המנוח, בנו של ראש ארגון הפשיעה ריקו שירזי. גם החשוד הנוכחי כמו החשוד שנעצר שלשום מיכאל לוי, קשור לאותה חבורה נתנייתית שעל פניו עמדה בסלע הסכסוך הכספי עם שירזי המנוח.
 
כזכור, נורה שירזי הבן, לפני כעשרה ימים , מטווח קצר על ידי אלמוני שנצמד אל רכבו בעת שזה עמד ברמזור באזור פרויקט המשתלה סמוך לצומת הכפר הירוק בצפון תל אביב . ליד שירזי המנוח, ישב ברכב אדם נוסף שנפצע קל בגפיו כתוצאה מהדף הירי.
 
כזכור על מרבית פרטי החקירה תלוי ועומד צו איסור פרסום אולם בשלב זה מותר לציין כי שני החשודים שנעצרו קשורים ביניהם ולפחות החשוד הנוכחי שנעצר היה בקשר אישי גם עם הקורבן וניהל עימו יחד בעבר  מאבקים כנגד יריבים של משפחות הפשע הדומיננטיות בנתניה.
 
עוד צריך להזכיר כי שירזי הבן נרצח בעוד אביו מרצה עונש מאסר בן שמונה שנים בגין עבירות מס לאחר חקירה של רשות המיסים ואת הידיעה על חיסולו של בנו קיבל מאוחר באמצעות כלי התקשורת.
 
שירזי האב, לא הורשה להשתתף בלוויית בנו לנוכח מידע מודיעיני על סכנה ממשית שייפגע אולם הוא קיבל אישור מיוחד לקרוא קדיש בתאו בכלא וכן בימים הקרובים הוא אמור לצאת להתייחד עם זכר בנו מול קברו, וזאת בתיאום מול בכירי שב"ס והמשטרה.
 
 

"שירזי יועד להמשיך את אביו ריקו, כמו בסיציליה"

 

יממה לאחר החיסול התראיין בוקי נאה לגבי גזית ב"רדיו ללא הפסקה 103FM" וסיפר על פעילותם של השניים בעולם התחתון: "האבא יושב בכלא לשמונה שנים על עבירות מסוג פשע, וגם שי שירזי השתחרר לאחרונה מהכלא על עבירות מסוג פשע. מה לעשות שכאשר הם משתחררים הם ממשיכים לעבוד בעבודה שאליה ייעדו אותם אבותיהם, כמו בסיציליה". עוד אמר נאה על שירזי הבן: "הוא היה בחור נחמד ואפילו התחתן לתקופה קצרה עם בחורה שהופיעה בתוכנית 'הרווק', וכל המדינה ראתה אותה בוכה, כשגיא גיאור לא בחר בה. הבחור שהיה איתו במכונית ונפגע, שם משפחתו הוא אברג'יל, מיקי אברג'יל, שהיה שומר ראש שלו". 

"החיסול הזה מסמל את העובדה שלצערנו הרב יש בישראל הרבה פשע, ומשטרת ישראל לא מצליחה להילחם בפשע בדרכים שהיא רוצה, אבל מי שעושה עבור המשטרה את העבודה בשורה התחתונה, זה הפושעים", ציין נאה. "לפני שלוש-ארבע שנים משטרת ישראל עצרה את שי שירזי, וטענה בבית המשפט שהוא ניסה להיכנס למועדון בתל אביב בשם 'הנייט', ולא הכניסו אותו, אז הוא נורא התרגז, היה מאוד פגוע, לקח מכונית ואופנוע עם חברים שלו, והם נסעו מול ה'נייט' וירו צרור ארוך. נהרגו שם שני אנשים, שגיא אור, בעלים של חברת האבטחה 'צוות שגיא', ורפי רינאווי, בעל פיצוציה שלפני כן היה קצין משטרה. המשטרה היתה בטוחה שזה הסיפור, אבל לא היו לה מספיק ראיות, ואז הוא (שי שירזי) שוחרר. לראש צוות החקירה אז קראו פקד ניסים דאודי. אותו דאודי שלא הצליח אז להרחיק את שירזי מהחברה, הוא כיום ראש משטרת צפון-תל אביב, שעמד אמש בזירת הרצח ופיקד עליה. כלומר הפושעים הרחיקו במקומו את שי שירזי מהרחובות".