טל ואביעד שוחחו בתכנית הבוקר שלהם ברדיו eco 99 fm על פרשת הזמר קובי פרץ, שקיבל עונש של שנתיים מאסר בפועל, ועל השופטת שנתנה לו את העונש. 



"מסתבר שהשופטת ששלחה לכלא את הזמר קובי פרץ, לימור מרגולין, היא לימור ב' מהתוכנית "חשבון פשוט" עם דני מוג'ה", פתח טל. "טוב, לא פלא שהיא קיבלה את התיק של קובי פרץ, היא בוודאי מקבלת את כל התיקים הקשורים בהעלמות מס בגלל הידע שלה  בחשבון", הסביר אביעד. ""הידע שצברה משנותיה לצד דני מוג'ה".



אביעד המשיך להסתלבט: "היא ישר רואה. בטח יש לה גם חשבונייה כזאת, ועד אמצע הלילה ישבה עם החשבונייה, 'פה זה עם האמרגן, פה עם התמלוגים של 'בלבלי אותו'. יכול להיות שקיבלה את חומרי החקירה, פתחה את הוויטרינה וכתבה את המספרים לראות עם זה עושה היגיון. היא אספה את העוזרים המשפטיים ואמרה להם: "קדימה, את הבדידים". היא הזמינה עדות מומחה מביש וגדא, שעדיין תקועים על האי עם מכנסיים קצרים מידי. "מר גדא אני מבקשת, אני לא רוצה לראות את הוובוס שלך, יש לנו את קובי פרץ על הראש". 

וטל סיכם: "חשבון פשוט היאר מסוג התוכניות שאתה מסתכל עליהם במבט לאחור ואתה אומר: רגע רגע, מה הלך שם בדיוק שאדם מבוגר מארח בביתו ילדים על בסיס קבוע, מה הלך שם? נו וקריאת כיון? ורגע עם דודלי? אבל לימור מרגולין הפכה לשופטת. אתה לא רגיל שהילדים האלה שמשתתפים בסדרות הופכים להיות שופטים, בדרך כלל הם הופכים להיות מן מפורסמים וונאבי כאלו. והיא פתאום נהייתה שופטת".