טרגדיה ברמת גן: נערה בת 17 נהרגה היום (שלישי) ברחוב הצלע בעיר, ככל הנראה מפליטת כדור מכלי נשק. הצעירה פונתה לבית החולים "איכילוב" שבתל אביב לאחר שקיבלה החייאה וטיפול ראשוני בזירת האירוע, אך בבית החולים נאלצו הרופאים לקבוע את מותה. 
צוותי מד"א קיבלו הודעה על האירוע סמוך לשעה שלוש בצהריים וחשו למקום. חובשים ופרמדיקים העניקו טיפול לפצועה ובצעו בה החייאה. הפציעה נגרמה, ככל הנראה, מפליטת כדור מנשקו של בן זוגה החייל. לדבריו, זמן קצר אחרי שיצא מהחדר שמע קול ירי וכשחזר לחדר זיהה את חברתו כשהיא פצועה באזור החזה.
 
בשלב זה לא ברור עדיין מי אחז בנשק בעת הישמע קול הירי שפילח את חזה של הנערה וההערכה הראשונית הינה כי מדובר בפליטת כדור. מנהלת בית הספר התיכון בו למדה, סיפרה ל"מעריב אונליין" כי מדובר ב"ילדה מלאת שמחת חיים, פעילה בצופים - הם היו הבית שלה וכי היא אהבה את החיים והייתה מוקפת חברות".

חברתה לספסל הלימודי, נועה, ספדה לה: ""היא אהבה לצאת ולבלות  כל הזמן דיברה על הצופים שזה כמו הבית השני שלה. ילדה יפה והבנים כל הזמן חיזרו אחריה".  לדבריה הנערה שבבית שלה זה קרה, היא החברה הכי טובה שלה והחייל ידיד טוב שלה. 

רכז הדרכה מטעם שבט הצופים בו גדלה סיפר כי "הנערה הייתה בשכבה הבוגרת, הדריכה במשך שנתיים חניכים, חייכנית עם מצב רוח טוב ותמיד שמחה". לדבריו, מרגע שנפוצו השמועות על מותה הטרגי, הגיעו רבים מחבריה וחניכיה לשבט שבו היא גדלה.

מהעירייה נמסר כי עם היוודע דבר המקרה הוציאה העירייה את השירות החינוכי שכלל פסיכולוגים, יועצים ועובדים סוציאליים ופתחה את שערי בית הספר על מנת לאפשר לתלמידים להתכנס. במקביל, מאחר ולמרבית חבריה של הנערה יש בחינת בגרות באנגלית מחר, בודקת העירייה האם אפשר להקל על הילדים ולאפשר להם הארכת זמן בבחינה.