"ידיעות שגורמות לאי נוחות בבטן": טל ברמן ואביעד קיסוס, צמד מגישי תכנית הבוקר של רדיו eco99fm התייחסו היום לסיפורה של השדכנית הלנה עמרם שפרסמה אתמול פוסט קורע לב בו היא מציעה למכור את הכליה שלה עקב מצוקה כלכלית ובריאותית. "הלנה עמרם, השדכנית הגדולה והמפוארת בשנות ה-80, פרסמה אתמול פוסט בפייסבוק: 'חבריי היקרים, לאור מצבי הבריאותי והכלכלי הקשה החלטתי למכור כליה אחת. אני עוברת תקופה לא קלה בכלל ומנסה להשתקם. אודה אם תפרסמו ותשתפו. חברים, עזרו לי בבקשה'", אמר טל.  אביעד ניסה להבין את פשר הבקשה לשתף את הפוסט: "מה זה 'שתפו בפייסבוק'? תגידי, את מסבלטת את דירתך לקראת טיסה לתאילנד? זו כליה, זה לא שידוך". טל הציע לעמרם לנצל את כישורי השידוך שלה לצורך מכירת הכליה: "מחפשת טחול אירופאי, נחמד ואמיד עם ילדים גדולים".




 



"עצוב שאדם מגיע למצב שהוא צריך למכור חלקים מגופו", אמר טל. אביעד הוסיף כי "אין דבר נורא מזה, שאתה צריך לסחור באיזשהו חלק מגופך כדי להרוויח כסף, זה אף פעם לא מכונה עסקה משתלמת משני הצדדים או בחירה חופשית, אף פעם לא. זה ממש מזעזע ועצוב".

"המיתוס הישן הוא משקומם של השדכנים מובטח בגן עדן, זו המצווה הכי גדולה ביותר שאפשר לעשות ולכן אתה אמור לקנות לעצמך המון מזל בחיים, בזכות הזיווגים והשידוכים", אמר אביעד. השניים התייחסו לנפילתה של עמרם, שהרוויחה כספים רבים מהשידוכים והגיעה למקום נמוך מאוד בו היא במצוקה קשה. "היא היתה מרוויחה מיליונים, היא היתה מלכת הארץ", אמר טל והוסיף: "איפה כל הזוגות שהיא שידכה ביניהם? אפילו ברמה הסנטימנטלית?". אביעד חלק עליו: "סליחה? ואם יש לי בן זוג אובת זוג שהכרתי בקופידון, אם מחר חס ושלום יקרוס באתר, אני אמור לסבסד אותו?". בתגובה אמר טל על עמרם: "זו הבעיה בדיוק, ברגע שנכנס האינטרנט הוא גמר אותה. מקומו של השדכן המסורתי נכחד, נעלם".