התפתחות בחקירה: אירוע פציעתה ומותה של הנערה בת ה-17 מרמת גן אתמול מפליטת כדור, מוסיף להיחקר. במשטרה ובמצ"ח החליטו לעצור היום (חמישי) לחקירה את בן זוגה של הנערה, חייל בשירות סדיר וזאת בחשד כי היה זה הוא שהתעסק בנשק ככל הנראה ופליטת הכדור אירעה בשעה שהנשק היה בידיו ולא כפי שאמר, כשיצא מהחדר והשאיר אותה לבד עם הנשק. החייל נחקר בשעות אלה בחשד לגרימת מוות ברשלנות.



כזכור, הצעירה פונתה לבית החולים "איכילוב" בתל אביב לאחר שקיבלה החייאה וטיפול ראשוני בזירת האירוע, אך בבית החולים נאלצו הרופאים לקבוע את מותה. צוותי מד"א קיבלו הודעה על האירוע סמוך לשעה שלוש בצהריים וחשו למקום. חובשים ופרמדיקים העניקו טיפול לפצועה ובצעו בה החייאה. 



מנהלת בית הספר התיכון בו למדה, סיפרה ל"מעריב אונליין" כי מדובר ב"ילדה מלאת שמחת חיים, פעילה בצופים - הם היו הבית שלה וכי היא אהבה את החיים והייתה מוקפת חברות". חברתה לספסל הלימודים, נועה, ספדה לה: "היא אהבה לצאת ולבלות  וכל הזמן דיברה על הצופים שזה כמו הבית השני שלה. הייתה ילדה יפה והבנים כל הזמן חיזרו אחריה"



זירת פליטת הכדור ברמת גן. צילום: אבשלום ששוני
זירת פליטת הכדור ברמת גן. צילום: אבשלום ששוני



רכז הדרכה מטעם שבט הצופים בו גדלה סיפר כי "הנערה הייתה בשכבה הבוגרת, הדריכה במשך שנתיים חניכים, חייכנית עם מצב רוח טוב ותמיד שמחה". לדבריו, מרגע שנפוצו השמועות על מותה הטרגי, הגיעו רבים מחבריה וחניכיה לשבט שבו היא גדלה.



מהעירייה נמסר כי עם היוודע דבר המקרה הוציאה העירייה את השירות החינוכי שכלל פסיכולוגים, יועצים ועובדים סוציאליים ופתחה את שערי בית הספר על מנת לאפשר לתלמידים להתכנס.