הטרגדיה ברמת גן: הותר היום (חמישי) לפרסום, כי שמה של הנערה בת ה-17 שנהרגה מפליטת כדור אתמול הוא ויטל ברמש, תושבת רמת גן. מוקדם יותר נעצר החייל, בן זוגה של ברמש שמנשקו נפלט הכדור שהביא למותה, לאחר שככל הנראה שיחק בנשק ולא כפי שאמר בהתחלה ומעצרו הוארך בשישה ימים.



במשטרה ובמצ"ח החליטו לעצור לחקירה את החייל בשירות סדיר וזאת בחשד כאמור, כי היה זה הוא שהתעסק בנשק ככל הנראה ופליטת הכדור אירעה בשעה שהנשק היה בידיו ולא כפי שאמר, כשיצא מהחדר והשאיר אותה לבד עם הנשק. כזכור, הצעירה פונתה לבית החולים "איכילוב" בתל אביב לאחר שקיבלה החייאה וטיפול ראשוני בזירת האירוע, אך בבית החולים נאלצו הרופאים לקבוע את מותה. צוותי מד"א קיבלו הודעה על האירוע סמוך לשעה שלוש בצהריים וחשו למקום. חובשים ופרמדיקים העניקו טיפול לפצועה ובצעו בה החייאה.



הבניין בו אירעה פליטת הכדור. צילום: אבשלום ששוני
הבניין בו אירעה פליטת הכדור. צילום: אבשלום ששוני



מנהלת בית הספר התיכון בו למדה, סיפרה ל"מעריב אונליין" כי מדובר ב"ילדה מלאת שמחת חיים, פעילה בצופים - הם היו הבית שלה וכי היא אהבה את החיים והייתה מוקפת חברות". חברתה לספסל הלימודים, נועה, ספדה לה: "היא אהבה לצאת ולבלות וכל הזמן דיברה על הצופים שזה כמו הבית השני שלה. הייתה ילדה יפה והבנים כל הזמן חיזרו אחריה".



חוקרות מצ"ח יוצאות מזירת האירוע בר"ג. צילום: אבשלום ששוני
חוקרות מצ"ח יוצאות מזירת האירוע בר"ג. צילום: אבשלום ששוני