החיסול בנתניה: דני אנדרג'ו (29), תושב נתניה, הוא הצעיר שנורה אתמול בלילה למוות ע"י רוכב אופנוע חולף בעיר. אנדרג'ו, אב לשניים ואשתו בהריון, השתייך בעבר לכנופיית פשע מקומית בעיר ולכן היה מוכר קודם לכן למשטרה. גם היום (שלישי) ממשיכים השוטרים בחקירת האירוע, ובשלב זה לא ברור אם מדובר בחיסול על רקע נקמה לחיסולו של שי שירזי מלפני כשבועיים וחצי, או שמא מדובר בחיסול במסגרת מאבקי כוח בין כנופיות בנתניה.
גורמים המעורים בפרטים מציינים כי מדובר בצעיר שבעבר היה שייך לכנופיה הנמצאת ביריבות עם ארגון הפשע של משפחת שירזי, יחד עם זאת הם מציינים כי לאחרונה פעל עצמאית ודאג שלא להשתייך כביכול לאף כנופיה.

זירת החיסול בנתניה, אמש. צילום:דוברות מד"א
כזכור, אתמול סמוך לשעה 22:00 בלילה נמסר למד"א מרחב שרון על פצוע בדרך דגניה שבעיר. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום איתרו את הצעיר שנפצע בגבו ובפלג גופו העליון. כוחות גדולים של המשטרה ממרחב שרון ומהיאחב"ל הגיעו למקום ופתחו בסריקות נרחבות, כשכל כיווני החקירה נבדקו. כאמור, גורמים המעורים בפשיעה בנתניה ציינו כי מדובר במי שחשוד לדבריהם במעורבות ישירה בחיסולו של שי שירזי, אולם במשטרה לא ממהרים לצאת בהצהרות ולא פוסלים מכלל אפשרות לפיה מדובר ביריבות בין כנופיות קטנות בנתניה.

חובש רפואת חירום במד"א עודד גל שהגיע למקום סיפר אתמול: "על הכביש שכב גבר כבן 30 מחוסר הכרה עם פציעה חודרת בפלג גופו העליון, מיד הכנסנו אותו לאמבולנס והתחלנו להעניק לו טיפול רפואי ובתוך דקות בודדות הוא פונה במצב אנוש לבית חולים תוך כדי פעולות החייאה".

נקמה על רצח שי שירזי? צילום ארכיון: פייסבוק