במהלך כל הלילה פקדו שוטרים ממחוז מרכז כמעט כל מקום אפשרי שבו יכול היה להימצא החשוד ברצח הכפול של אנסטסיה רוסלנוב ואליעזר קנדילוב, והגיעו במסגרת המצוד גם אל בני משפחתו וגם אל ביתו בגני תקווה.

נציין כי מדובר בבן זוגה לשעבר של רוסלנוב, אדם בשנות ה-40 לחייו, עבריין רכוש, שריצה בעברו מספר מאסרים קצרים של כמה חודשים בכל פעם כן מספר מעצרים בעקבות עבירות רכוש בהן היה חשוד. 
גורמים במשטרה עדיין מתקשים לעכל את העובדה שהנרצחת, ללא הודעה מוקדמת, עזבה את המקלט לנשים מוכות, וזאת חרף העובדה שביום ראשון האחרון, בעת שהגישה את התלונה כנגד החשוד, הובהר לה היטב כי היא נמצאת בסכנת חיים ממשית. הדברים נאמרו לה בעקבות תיעוד שיחות שניהל החשוד עם הנרצחת, אשר נמסרו למשטרה אך ורק ביום ראשון האחרון, וכן מסרונים ששלח החשוד, שמהם הבין קצין החקירות כי מדובר באדם מסוכן, במקרה של הנרצחת, ושהוא מתכוון לפגוע בה. 
עוד נציין, כי באותו מעמד של הגשת התלונה דיווחה הנרצחת על כך שהייתה תחת איומים והטרדות מצידו של החשוד במשך שלושה חודשים שלפני הרצח, לרבות אירוע שבו נוקבו ארבעה צמיגי הרכב שלה והיא נמנעה מלהגיש תלונה אז, עד האירוע האחרון שבו הבינה לכאורה את משמעות הדברים שהוא כתב לה ואמר לה, אך יחד עם זאת לא הפנימה ככל הנראה שהיא בסכנה. 

"הובהר לה שהיא חייבת להיכנס למקלט לנשים מוכות עד שהמשטרה תשים את ידיה על החשוד. מבחינת המשטרה היא מחפשת אחריו מאז ראשון בלילה. המתלוננת ניסתה להתעקש להישאר בביתה אולם הופעל עליה לחץ והיא הועברה עוד באותו לילה למקלט לנשים מוכות. החוקרים והבלשים עשו כל מאמץ בניסיון להתחקות אחר החשוד עוד לפני הרצח", אומר גורם במשטרה ומוסיף: "אתמול בבוקר החליטה רוסלנוב לעזוב את המקלט לנשים מוכות, וחתמה על מסמך לפיו היא מודעת שעזיבתה אינה עומדת בקנה אחד עם המלצות המקלט, שירותי הרווחה של עיריית ראשל"צ והמשטרה, ולמרות הכל היא חזרה לביתה".
גורמים במשטרה העלו אפשרות לפיה הרוצח ארב לרוסלנוב בסביבת ביתה מתוך תקווה שהיא תעשה את הטעות ותחזור לשם. במקביל לחיפושים הקדחתניים אחריו, נבחנות מספר אפשרויות לפיהן החשוד יסגיר את עצמו לאחר שיבין שהוא נרדף. תיתכן גם אפשרות שהמשטרה תצליח לשים את ידה עליו, או לחילופין יש חשש שהוא ישים קץ לחייו.