טל ואביעד התייחסו בתכנית הבוקר שלהם ברדיו 99 FM לפרסום המכתבים שכתבה שירי סובול, שמואשמת ברצח אחותה התאומה הילי, ביחד עם חברה ערן דוד. 

הצמד פתח ואמר: "המכתב שכתבה שירי סובול התפרסם היום, ומה נגיד לכם, הנסיבות כשלעצמן עצובות, אבל אתה מצפה למכתב ברמה גבוהה יותר. זה מלווה באיורים, וזה כמו שאתה נכנס לבית של חברים עם ילדים ואתה צריך לזייף התלהבות מהציורים שתלויים על המקרר". 
"למשל פתק אחד שאומר: אני מתגעגעת אלייך, עם ציור של לב שבור, וזו בחורה בת 18", אמר טל. ואביעד הגיב: "זה מזכה אותך בפרוסה עם שוקולד ושלוק. או "אני נותנת לך את הלב שלך, גם כשאת מזלזלת בו, גם עם הריבים שלנו נשארתי לאהוב אותך". וטל גיחך: "זה נשמע שהיא לא כל כך אוהבת אותה, וגם כמו עצה משפטית של עורכי הדין שלה, שבטח אמרו 'תכתבי משהו אותנטי מהלב לגייס את דעת הקהל'. היא לא הצליחה לעשות את זה". 

"הרמה פה מזכירה ניסוי של גורילות שלימדו אותם בינה, כמו למשל בציור עם העננים והסמיילי הבוכה", גיחך טל. ואביעד סיכם: "אולי מנסים להוציא אותה ממעצר כי היא בתהליך של גמילה מחיתולים והשב"ס לא לספק את הסיר. קשה לדמיין אותה שותפה לרצח: היא בטח התחילה לבכות באמצע: אמא! יש לי קקי!!".