האם מתבשלת תביעה נוספת נגד שרה נתניהו? אחרי מני נפתלי וגיא אליהו, עובד נוסף ממעון ראש הממשלה הגיש תביעה בנושא התנהגותה הפוגענית לכאורה של הגברת הראשונה. עמנואל סלע, שעבד במעון ארבעה חודשים, סיפר הערב (שישי) לחדשות 2 על היחס המשפיל שספג לטענתו במקום. לדבריו, ההתחלה לא סיפקה רמזים למה שעמד לקרות: "החודש הראשון היה נחמד. כשסיפרתי למשפחתי איך העבודה שאלו גם על שרה ואמרתי שהיא מקסימה ונהדרת, אבל לאט לאט אתה מתחיל לגלות. היא יוצרת לחץ קשה סביבה, שקשה להסביר. היא מתייחסת אלינו כחפצים. היא חשדנית בוחנת כל אחד בעיניה".



כך תיאר סלע את ההידרדרות ביחסיהם: "היהדרדרות בינה לביני החלה ביום שבו הגיעו שני כותבי נאום עבור רה"מ. נתניהו ביקש ממני להכין להם כריכים, ובזמן שעשיתי את זה היא התקשרה וביקשה יין. אמרתי לה 'אני מסיים משהו וכבר בא'. היא שאלה מה אני עושה ואז אמרה בכעס שיש לה עוגה, ואפשר לחתוך את הקצוות ואת זה להגיש להם, לא משהו אחר. ניגשתי אליהם להביא מים ורה"מ שאל על הכריכים, אמרתי לו שיחליטו ביניהם. הוא ביקש כן להכין, אמרתי לה את זה והיא כעסה. ראיתי במבט שלה 'חכה חכה, אני כבר אראה לך'. היא התעלמה ממני לגמרי. מהר מאוד אמרו לי שזה לא יעבוד כי היא דוחקת אותך כמו חפץ".



"תרגיעו אותה"


עוד ציין, כי רה"מ ידע על המתרחש: "הוא אמר תעשו מה שהיא אומרת, תרגיעו אותה ותשתדלו לעשות מה שהיא מבקשת". לגבי עיתוי התביעה, שמגיעה אחרי הצלחת התביעות של גיא אליהו ומני נפתלי, טען סלע כי "מלכתחילה אמרנו שנראה מה יהיה עם גיא ומני. עזרתי להם כעד והחלטתי שאם הכיוון נכון אצטרף. זה היה התכנון". עורכת דינו, נעמי לנדאו, הוסיפה כי "התביעה היא על התנכלות בתעסוקה. אולי זה יטלטל את המעון ואת מי שנמצא בו".



כזכור, לפני מספר ימים זכה אליהו בפיצוי על סך 85 אלף שקלים עקב תביעתו בה טען כי היה חשוף ליחס פוגעני במעון רה"מ. בשיחה עם מעריב, ביקש להעביר מסר לעובדים נוספים במעון ראש הממשלה. "אני רוצה שהעובדים שפוחדים בינתיים לתבוע, ויש כמה כאלה שאני מכיר, ייראו את פסקי הדין של מני ושלי ולא יחששו. אני מקווה שאחרי כל מה שקרה לי וכל מה שקרה למני, אני מקווה בשביל גברת שרה נתניהו, שהיא תלמד את פסיקת השופטת ותשנה את דרכיה. אבל אני לא באמת מאמין שזה יכול לקרות".